رییس شورای هیات مذهبی استان تأکید کرد:
رییس شورای هیات مذهبی استان یزد با تاکید بر لزوم ساماندهی موکب‌ها در قالب ایستگاه‌های صلواتی گفت: ایستگاه‌های صلواتی باید نسبت به دریافت مجوز از شورای هیات مذهبی اقدام کنند.
کد خبر: ۶۵۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 11 September 2018

«سیدعلی فقیه‌زاده» با اشاره به ضرورت ساماندهی موکب‌ها با عنوان ایستگاه‌های صلواتی در استان تاکید کرد و گفت: ارادتمندان به مکتب امام حسین (ع) که علاقه‌مند به برپایی ایستگاه‌های صلواتی می‌باشند باید نسبت به دریافت مجوز از شورای هیات مذهبی استان اقدام کنند .

وی با اشاره به فعالیت ۱۴۸۰ هیئت در سطح استان یزد،‌افزود: برخی از هیئات مشکلات داخلی و محلی داشتند که در حال حل این مشکلات و مسائل هستند و باید دانست که انتخابات هیأت مذهبی این مباحث را حل نمی‌کند .

فقیه‌زاده با بیان این‌که امام حسین (ع) برای برپایی اسلام و نماز به شهادت رسیدند، گفت: برنامه‌های هیأت مذهبی به شکلی باید باشد که نماز جماعت سر وقت برگزار شود و مردم نیز با ذوق و شوق حضور پیدا خواهند کرد .

رییس شورای هیئات مذهبی استان یزد با بیان این‌که هیئات مذهبی از دادن پول‌های گزاف به برخی برای شعر سرودن و یا مداحی خودداری کنند خاطرنشان کرد: زیرا هر کاری که در دستگاه امام حسین (ع) صورت می‌گیرد باید دلی باشد .

وی با بیان این‌که امسال هفت شب برنامه زنده تلویزیون برنامه‌های عزاداری را پوشش می‌دهند، خاطرنشان کرد: این برنامه در سال گذشته نیز به خوبی اجرا شد که ان‌شاءالله امسال نیز بدون مشکل پیگیری و دنبال می‌شود .

فقیه‌زاده گفت: اضافه کردن برخی از مراسم سبب کم رنگ شدن برنامه‌های ماه محرم می‌شود که امیدواریم این مسئله نیز به خوبی در استان هدایت شود .

رییس شورای هیئات مذهبی استان یزد با بیان این‌که دنبال این مسئله هستیم که اجلاس پیر غلامان در یزد برگزار شود، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده بتوانیم میزبان این اجلاس در استان یزد باشیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار