معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به اینکه هویت بخشی به محلات می‌تواند سبب کاهش معضلات سطح جامعه شود گفت: امروزه در مسئله ازدواج توجه همه جامعه و دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۵۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 09 September 2018

محمد علی طالبی در آیین اختتامیه پویش اجتماعی ازدواج پایدار که در سالن همایشات هلال احمر یزد برگزار شد با بیان اینکه بحث محلات، امروزه یکی از خاستگاه‌ها و نهادهایی در سطح کشور است که می‌تواند هویت جمعی قابل اتکایی را در سطح جامعه به وجود آورد اظهار داشت: امروزه با مدرنیزه شدن زندگی و شرایطی که بر اوضاع و احوال اقتصادی حاکم است گاها مشاهده می‌شود که فعالیت‌های اجتماعی و جمعی تحت شعاع مسائل دیگر قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: اگر بتوانیم شرایط هویت خوبی به محلات داده و یکسری فعالیت‌ها و برنامه‌ها را در درون این هویت تعریف و شرایطی فراهم کنیم که مردم در محلات برنامه‌های مختلفی را در ابعاد اجتماعی و فرهنگی برگزار کنند، در حقیقت به سامان اجتماعی شهر و ارتقا سطح آگاهی و سطح بینش اجتماعی جامعه و رفع بسیاری از معضلات و مسائلی که در سطح محلات باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به بحث ازدواج پایدار به خانواده و بالأخص محلات باز می‌گردد افزود: وقتی که از پویش اجتماعی صحبت می‌شود به این معناست که ازدواج از آن شرایطی که احساس کنیم که یک یا دو خانواده درگیر هستند گذشته، بلکه امروزه شرایطی را بحث ازدواج تجربه می‌کنیم که نیازمند توجه همه جامعه، ارگان‌ها، دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و غیره است.

طالبی توجهات ارگان‌ها، نهادها و مردم به مسئله می‌تواند سبب تقویت ازدواج پایدار شود خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با فعالیت‌هایی که در سطح جامعه صورت می‌گیرد بتوانیم شاهد این باشیم که شاخصه‌های ازدواج در استان و کشور ارتقا دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار