بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد در حالی برگزیدگان خود را شناخت که دو نمایش نیز به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند.
کد خبر: ۶۵۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 09 September 2018

در این مراسم پس از تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، نمایش‌های «زدگی» و «آدم‌ها گوشت گرگ نمی خورند» برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در این مراسم اظهار داشت: تئاتر می تواند شرایط اجتماعی و فرهنگی کشور را با خود همراه کرده و در صورت نیاز تغییر دهد.

محمدعلی طالبی با اشاره به ظرفیت های هنر تئاتر بیان کرد: تئاتر می‌تواند نشاط اجتماعی جامعه را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه تئاتر با زبان هنر خود آموزش های زیادی را به جامعه عرضه می کند، اظهار داشت: تئاتر از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و این هنر امروز در استان یزد از رشد خوبی طی چند سال گذشته برخوردار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اشاره به قابلیت‌ها و اثرگذاری هنر در جامعه ما بیان کرد: هنرهای نمایشی از جمله هنرهایی هستند که به شدت در جامعه اثرگذاری دارند بر این اساس باید از این ظرفیت استفاده کرده و در تلاش برای شناسایی بحران‌های جامعه و استفاده از این ظرفیت برای عبور از این بحران‌ها و رفع مشکلات برآییم.

طالبی خاطرنشان کرد: از ابزار هنر حتی می توان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز استفاده کرده و پیام‌های بسیاری را به گروه‌های در معرض خطر اعلام کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در استان یزد نیز بتوانیم از این ظرفیت به خوبی بهره‌مند شویم و کاستی‌های فرهنگی و اجتماعی را با استفاده از این ابزار کمرنگ‌تر کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار