دین اسلام کامل‌ترین دین و نقشه راه رسیدن به سعادت بوده و ساخت اسلام‌های دروغین تنها راه مقابله با آن محسوب می شود،‌ به همین دلیل شناخت و آموزش چگونگی راه‌های مقابله با اسلام‌های بدلی د راولویت اجرایی برنامه های فرهنگی و دینی عصر امروز قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۵۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 09 September 2018

از ابتدا تاکنون دشمنان دین سعی داشتند با راه‌اندازی اسلام‌های دروغین اعتقاد مردم و مسلمانان جهان را نسبت به ارزش‌ها و باورهای الهی اسلام ناب محمدی متزلزل کنند.

تنها راه مقابله با اسلام‌های دروغین افزایش بصیرت دینی و احیای ارزش‌های اسلامی در جوامع مختلف به ویژه جوامع اسلامی است که در ایران این مهم به عهده نهادهای اجتماعی،‌ فرهنگی و آموزشی نظیر حوزه علمیه، ‌دانشگاه‌ها و کانون‌های مساجد، ‌آموزش و پرورش و دیگر نهادهای آموزشی و اجتماعی گذاشته شده است.

در میزگردی با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدمحسن حسینی‌پور» معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان، «فخرالسادات خامسی‌هامانه» مدیرکل امور اجتماعی استانداری، «مصطفی گرجی» مسئول دبیرخانه کانون‌های و «بهروز اسلامی» مدیر مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی استان یزد راه‌های مقابله با اسلام‌های دروغین بررسی شد.

در این نشست مباحثی نظیر آفت‌های دین،‌ لزوم بروز بودن دین، راهکارهای مقابله با اسلام های دروغین، چگونگی معرفی و احیای ارزش‌های فراموش شده دین اسلام بین نسل جوان، ‌تهدیدات پیش روی فرهنگ عمومی جامعه و وجود آفت نگاه تک بعدی به دین، مورد گفت‌و‌گو قرار گرفت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار