جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 شهریورماه در 390 پایگاه و 11 مهرماه در مدارس سراسر استان يزد برگزار می‌شود .
کد خبر: ۶۴۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 30 August 2018

«غلامرضا مشعل چی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان این که دریافت کمک‌ها در جشن عاطفه‌ها با رویکرد روش‌های نوین، غیرحضوری و الکترونیکی برگزاری می‌شود، گفت: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 شهریورماه در 390 پایگاه و 11 مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود .

وی افزود: جشن عاطفه‌ها با هدف مشارکت گروه‌های مختلف جامعه، بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان خانوار نیازمند هم‌زمان با سراسر کشور از پانزدهم شهریورماه آغاز می‌شود .

معاون كمیته امداد استان گفت: روز پنجشنبه 15 شهریورماه 93 پایگاه اصلی در سطح شهر،200 مسجد، 65 فروشگاه و مرکز تجاری و 32 مرکز نیکوکاری محله و 16 شهریورماه میعادگاه‌های نماز جمعه کار دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها را بر عهده ‌دارند و 11 مهرماه نیز مدارس سطح استان پایگاه عاطفه‌ها می‌شوند .

وی با تأکید بر بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در دریافت کمک‌های مردمی گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #035* 8877 *، نرم افزار های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری 0968877 اقدام کنند .

مشعل چی یادآور شد: سال گذشته نیکوکاران یزدی یک میلیارد و 110 میلیون تومان به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار