فرمانداری میبداز بین تمامی‌فرمانداری‌های تابعه استان یزد با کسب بالاترین امتیاز، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۴۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 21 August 2018

حسین فلاح فرماندار میبد در آستانه فرار سیدن هفته دولت گفت: بر اساس ارزیابی شاخص‌های اختصاصی، فرمانداری میبد از بین تمامی‌فرمانداری‌های تابعه استان یزد با کسب بالاترین امتیاز، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

فلاح با قدردانی از عوامل دخیل در این ارزیابی افزود: فرمانداری شهرستان میبد در راستای اجرای مفاد ماده ۸۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه مربوط به ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها در سال ۱۳۹۵، در قالب ۲۷ شاخص محور اختصاصی شامل مدیریت بحران، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، توسعه شهری و روستایی، ارتقاء امنیت پایدار داخلی، هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی گفت: بر اساس این ارزیابی فرمانداری میبد با تحقق ۹۷٫۸۸ درصدی شاخص‌های اختصاصی رتبه اول را در استان دارد.

فرماندار میبد ادامه داد: فرمانداری شهرستان میبد از سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ نیز در شاخص‌های اختصاصی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

فلاح گفت: از رهنمود‌های حکیمانه امام‌جمعه شهرستان، حمایت‌های نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد، معاونین استاندار و همچنین از همت و تلاش خستگی‌ناپذیر و خدمت صادقانه همکاران و کارشناسان این فرمانداری در خصوص این ارزیابی عملکرد تشکر و قدردانی کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار