کتاب‌فروشی‌ های استان یزد می‌ توانند از فردا شنبه ٢٧مردادماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ٩٧ اقدام کنند.
کد خبر: ۶۴۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 17 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت:: نهمین دوره طرح‌ های حمایتی از کتاب‌ فروشی‌ ها با عنوان تابستانه کتاب، از سه شنبه ٣٠ مردادماه در کتاب‌ فروشی‌ های عضو طرح آغاز می شود .
مجید جوادیان زاده گفت: کتابفروشی ها به مدت ١٠ روز کتاب‌ های تالیفی با کمک هزینه خرید ٢٥ درصد و کتاب‌ های ترجمه با کمک هزینه خرید ١٥ درصد عرضه می کنند.
وی اشاره کرد : کتاب‌فروشی‌ های استان یزد می‌ توانند از شنبه ٢٧مردادماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ٩٧ اقدام کنند.
جوادیان زاده گفت: در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ١٠٠ هزار تومان است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتاب‌فروشی ها، حداقل ٦ ماه خواهد بود.
وی افزود: کتاب‌ فروشی‌ های عضو طرح عیدانه کتاب ١٣٩، براي تایید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد: با توجه به محدود بودن بودجه طرح تابستانه کتاب، سقف یارانه پس از تعیین، افزایش نخواهد یافت، بنابراین کتاب‌ فروش هايي که تمایل دارند پس از پایان اعتبار به صورت مشارکتی و با پرداخت ٥٠ درصد یارانه، فروش را ادامه دهند، آمادگی خود را اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار