پس از جلسه ای در وزارت ورزش و جوانان، مسوول ورزش بانوان اداره کل ورزش خوزستان به عنوان رییس شورای ورزش بانوان منطقه پنج کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۶۴۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 16 August 2018

نگار افشین، مسوول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اظهارکرد: روز گذشته، چهارشنبه در وزارت ورزش و جوانان جلسه ای با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت برگزار شد و طی این جلسه بر اساس ظرفیت‌ها، شرایط اقلیمی، فرهنگی و منابع انسانی موجود، استان ها به هشت منطقه تقسیم شدند.

وی بیان کرد: در این تقسیم بندی، خوزستان به عنوان استان معین منطقه پنج و خود من نیز به عنوان رییس گروه شورای ورزش بانوان این منطقه انتخاب شدم. در منطقه پنج کشور نیز استان های خوزستان، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری حضور دارند.

مسوول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وظایف شورای ورزش بانوان، گفت: تشکیل جلسات شورای منطقه در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده استان ها تحت پوشش در قطاع دو ماهه، هماهنگی با معاونان ورزش بانوان استان ها به منظور تعیین میزبان جلسات به صورت ادواری، تشکیل کارگروه های مختلف برحسب نیاز منطقه در زمینه های مختلف ورزشی، گردآوری و تدوین نتایج مطالعات و مباحث کارگروه و جلسات منطقه ای و انجام تعاملات لازم و ارائه گزارش شرح جلسات و مصوبات به دفتر هماهنگی اموز بانوان و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه از وظایف این شورا محسوب می شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار