تابناک هرمزگان- حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن حضور در آیین اهدای خون، از بخش های مختلف اداره کل انتقال خون استان بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 16 August 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، روابط عمومی اداره کل انتقال خون اعلام کرد: حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن حضور در آیین اهدای خون ، از بخش های مختلف اداره کل نیز بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش ، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در پایگاه انتقال خون بندرعباس، نسبت به اهدای خون به بیماران نیازمند اقدام کرد.

وی همچنین با حضور در ساختمان اداره کل انتقال خون استان هرمزگان از بخش های مختلف این مجموعه بازدید نمود.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در نشستی با مدیر کل انتقال خون استان اظهار داشت: چنانچه خداوند سبحان در آیه دوم از سوره مبارکه مائده «وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ » بر لزوم مشارکت در اعمال نیک سفارش نموده است،ضرورت دارد آحاد مردم در عمل خداپسندانه اهدای خون به بیماران نیازمند اهتمام جدّی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان این مطلب که شرط اساسی حیات طیبه، یاری رساندن به همنوع است یادآور شد: مشارکت در اهدای خون از آثار متعدد و ارزشمند اجتماعی برخوردار است که نکته حائز اهمیت در این میان ، نجات جان انسان ها می باشد.

وی در ادامه ، اهدای خون را نمونه بارز نوع دوستی و مشارکت اجتماعی عنوان نمود و طی سخنانی از زحمات مدیر کل و کارکنان انتقال خون استان هرمزگان تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه اظهار داشت: سازمان انتقال خون به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه سلامت عمومی، از نقشی حساس و حیاتی برخوردار است که همین موضوع ، موجبات خشنودی خداوند متعال را از تلاشگران عرصه اهدای خون فراهم می سازد.

شایان ذکر است: در جریان این دیدار ، دکتر ایمان زارعی مدیر کل انتقال خون استان هرمزگان با اشاره به آمار خونگیری در مناطق مختلف استان، گزارشی از عملکرد ، دستاوردها و مشکلات و چالش های پیش روی این اداره کل ارائه نمود.

وی همچنین ضمن ترسیم چشم انداز و بیان نیازمندی های حوزه انتقال خون استان، در خصوص پیشرفت های به دست آمده در زمینه تولید محصولات جدید پلاکت ، پلاسما ، پذیره نویسی سلول های بنیادی خون ساز و گروه های خونی نادر مطالبی را بیان کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار