مدیر کل ارشاد يزد در آیین روز خبرنگار:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در آیین بزرگداشت روز خبرنگار به سابقه بیش از 100سال روزنامه‌نگاری در یزد اشاره کرد و گفت: امیدوارم به زودی سند توسعه رسانه های استان یزد آماده رونمایی شود.
کد خبر: ۶۴۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 16 August 2018

 «مجید جوادیان زاده» هدف از آماده شدن سند توسعه رسانه‌ها را مبنا و هدفی برای دوران امروزی و آینده رسانه‌ای استان یزد عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم با توجه به گفتمان‌سازی‌های در حال انجام این سند تا سال آینده آماده رونمایی شود.

وی با اشاره به تنوع خوب رسانه‌ای در استان، گفت:160 رسانه در استان یزد در حال فعالیت هستند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، 116 رسانه چاپی، 28 رسانه برخط و 16 رسانه الکترونیک در استان یزد مشغول فعالیت اطلاع رسانی هستند.

جوادیان‌زاده در ادامه با بیان این که تار و پود جهان امروز را رسانه تشکیل می‌دهد، اظهار كرد: رسانه پایدارترین نهاد اجتماعی و فرهنگی طی دوران اخیر معاصر بوده است.

وی گفت: در وضعیت انفجار اطلاعات نیازمند اصول اخلاقی و حرفه‌ای از سوی رسانه‌ها هستیم.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احساس قانونمندی و اخلاقی باید بیش از گذشته از سوی رسانه‌ها احساس و رعایت شود.

سخنرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، اجرای برنامه‌های متنوع موسیقی، تجلیل از زوج‌ها رسانه‌ای، دیدار استاندار با خانواده‌های خبرنگاران از دیگر برنامه‌های آیین بزرگداشت روز خبرنگار در استان یزد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار