معاون مشترکین آب و فاضلاب یزد با بیان اینکه میزان بدهی مشترکین استان به این شرکت در سالجاری، افزون بر 97 میلیارد و 800 میلیون ریال است گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال، حدود 5 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۴۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 16 August 2018

ابوالقاسم سهیلی نیا افزود: این بدهی ها در بخش خانگی 44 درصد، ،15 درصد اماکن آموزشی و مذهبی، تجاری 14 درصد، بخش دولتی 4 درصد، و بخش صنعتی نیز 3 درصد و مابقی را سایر کاربری ها شامل می شوند.
این مسئول اظهار داشت: ‌هم اکنون 60 درصد مشترکین آب استان کم مصرف ، 14 درصد در حد متعادل و 26 درصد پر مصرف هستند.
سهیلی نیا با بیان اینکه به تمام مشترکین فرصت کافی جهت پرداخت بدهی داده می شود، یادآور شد: در چند نوبت، یادآوری میزان بدهی و زمان پرداخت برای آنها انجام پذیرفته و در این فرایند، اکثر مشترکین نسبت به پرداخت بدهی اقدام می نمایند.
معاون مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد افزود: تامین آب در شرایط بحران کم آبی، بسیار سخت و دشوار است که البته با تلاش تمامی مسئولان و همراهی مردم، قطعی آب یا جیره بندی نداشتم.
به گفته وی تداوم خدمات به مشترکین در گرو تامین به موقع هزینه های تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی است که امیدواریم همشهریان با پرداخت به موقع قبوض خود ما را در انجام خدمات بهینه یاری نمایند.
وی گفت:‌ ادارات استان یزد حدود یک و نیم درصد از کل مصرف آب استان یزد را به خود اختصاص داده اند و در مجموع از کل منابع ابی استان یزد حدود 88 درصد در بخش کشاوری، 8 درصد در بخش شرب و 4 درصد نیز در بخش صنعت استفاده می شود.
سهیلی نیا در پایان یادآور شد: فرهنگ سازی و ارسال اعلامیه جهت مصارف غیر متعارف و کنترل دوره ای مصارف آنها از برنامه های این شرکت برای مشترکان پرمصرف می باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار