فرمانده مانور شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، گفت: مانور بازسازی شبکه‌های برق در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 13 August 2018

«صادق نعمتی‌زاده» با بیان این‌که مانور شبکه‌های برق در محدوده امور برق دو انجام می‌شود، اظهار کرد: 10 اکیپ عملیاتی از امورهای شهرستان یزد در عملیات مانور شبکه‌های برق یزد حضور دارند.

وی استقرار گروه‌های عملیاتی مقره‌شویی و خط گرم با پشتیبانی نیروی انتظامی و هلال احمر یکی را جمله ویژگی‌های این مانور دانست و افزود: افزایش ضریب پایداری نقاط مانور خروجی پست 9 شرق و چهار مدرس، محک نیروهای عملیاتی و لجستیکی مدیریت‌های برق شهرستان و گروه‌های پیمانکاری و ایجاد آمادگی در شرایط بحران، از مهم ترین اهداف برگزاری این مانور بوده است .

نعمتی‌زاده گفت: پیش از برگزاری مانور بازسازی شبکه خیابان ثاراله اکرم آباد؛ 14 اصله پایه فشار متوسط در فاز نخست نصب و در مرحله تکمیلی اجرای مانور یک‌هزارمتر شبکه فشار متوسط روکشدار، یک اصله تیر فشار متوسط دیگر و 21 عدد مقره سیلیکونی نصب شده است .

فرمانده مانور بازسازی شبکه‌های برق شستشوی ایزولاتورهای چهار هزار متر از خطوط آلوده منطقه کوره‌ها توسط اکیپ مقره شوی واحد پشتیبانی فنی را یادآور شد و تصریح کرد: انتها خط بعد از باز شدن رابط، از طریق خروجی پست چهار مدرس و سه دستگاه ترانسفورماتور عمومی در منطقه توسط دیزل ژنراتور برق‌دار شد تا مانور بدون اعمال خاموشی به مشترکین منطقه به پایان برسد .

«ابوالفضل ماندگاری» مدیر امور برق دو یزد همچنین در سخنرانی پیش از اجرای مانور، با قدردانی از تیم‌ها و گروه‌های اجرایی مستقر در محدوده مانور، تلاش دهیاری اکرم آباد در جدول گذاری و فراهم کردن بستر مناسب برای اجرای مانور را قابل تقدیر دانست .

وی اصلاح و تقویت شبکه خیابان امیرالمومنین شمالی و خیابان ثاراله به همراه ایجاد نقاط مانور بین دو خروجی پست فوق توزیع برای افزایش ضریب اطمینان شبکه منطقه اکرم آباد یزد را از اهدافی برشمرد که پس از اجرای مانور به دست آمده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار