مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خبر داد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه در استان، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 13 August 2018

 احمد ابراهیمی شامگاه شنبه در چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد با اشاره به تشکیل کارگروه ایثار و شهادت در ذیل این شورا، خاطرنشان کرد: تاکنون جلسات متعددی با حضور اعضای این کارگروه، به‌منظور برنامه‌ریزی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های در دستور کار تشکیل‌شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد بابیان اینکه تجلیل از نخبگان عرصه ایثار و شهادت و رونمایی از نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهید صدوقی ازجمله این برنامه‌ها بوده، افزود: در تمام برنامه‌های پیش رو بنیاد شهید، گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن اسوه‌های این عرصه موردتوجه جدی قرارگرفته است.

ابراهیمی در ادامه به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در استان یزد اشاره کرد و عنوان داشت: به‌ این منظور بیش از 20 عنوان برنامه متنوع در دستور کار قرارگرفته است که در این ایام اجرا خواهد شد.

وی بابیان اینکه دیدار مسئولین ارشد استانی با جمعی از آزادگان در قالب طرح سپاس ازجمله این برنامه‌ها است، بیان داشت: برگزاری همایش تجلیل از آزادگان در 25 مردادماه جاری در محل دانشگاه یزد از دیگر برنامه‌های شاخص بنیاد شهید در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری یادواره شهدا، همایش دوچرخه‌سواری و محافل خاطره گویی در سطح مساجد استان به‌عنوان دیگر برنامه‌های این ایام اشاره کرد و افزود: جمعی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس نیز سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه‌های این هفته استان خواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار