مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در حال حاضر بر طبق آمار سامانه جامع رسانه‌های کشور، استان یزد دارای 160 مجوز رسانه است .
کد خبر: ۶۴۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 13 August 2018

 «مجید جوادیان زاده» اعلام کرد: از این تعداد 116 مجوز متعلق به نشریات چاپی، 28 مجوز متعلق به رسانه‌های برخط( خبرگزاری و پایگاه خبری) و 16 مجوز مربوط به رسانه‌های الکترونیک غیر برخط است .

وی با اشاره به اینکه کلیه نشریات مکتوب باید اعلام وصول خود را به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه های کشور تکمیل كرده و دو نسخه از نمونه چاپ شده را به واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تایید اعلام وصول ارائه كنند، تصریح کرد: کل نشریات مکتوب دارای مجوز یزد در فصل بهار 115 مورد بوده است .

وی همچنین تعداد نشریات منتشر شده در سه ماهه اول سال که از طریق سامانه جامع رسانه های کشور اعلام وصول خود را تکمیل نمودند را 61 مورد اعلام کرد .

به گفته، وی تیراژ نشریات منتشر شده در سه ماهه اول امسال دو ميليون و 352 هزار نسخه بوده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: از کل 115 نشریه مکتوب، 34 مورد به صورت مجله‌ای با تیراژ 19 هزار و 500 نسخه منتشر می‌شود .

جوادیان‌زاده در پايان گفت: تعداد نشریات روزنامه‌ای 81 مورد است که تیراژ نشریات روزنامه‌ای دو ميليون و 332 هزار و 500 نسخه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار