مدير كل دفتر روستايي استانداري يزد:
مدير کل امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد از پيشرفت طرح‌هاي گازرساني و راه روستايي منشاد به زردين در بخش مركزي مهريز خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 13 August 2018

 «محمود زارع رشکوئیه» در جمع دهياران بخش مركزي مهريز در روستاي منشاد، خدمات‌رساني به روستاها را يکي از وظايف مسئولان دانست و افزود: مهمترين کاري که بايد دهياران و مسئولان در اين برهه زماني انجام دهند، آب‌رساني به روستاهاست تا مردم دچار کمبود آب آشاميدني نشوند .

وي گفت: خوشبختانه طرح‌هاي گازرساني و راه روستايي منشاد به زردين در بخش مركزي مهريز در حال پيشروي است.

وي ضمن ابراز اميدواري در مورد افتتاح هر چه زودتر جاده منشاد به زردين، خاطرنشان كرد: راه‌اندازي اين جاده ارتباط مناطق پشت‌کوه به منشاد را برقرار و نزديک‌تر مي‌كند و رونق اقتصادي در منطقه را به دنبال خواهد داشت.

مدير کل امور روستايي استان آمادگي اين دفتر را در مورد فراهم کردن زمينه اشتغالزايي جوانان روستايي اعلام کرد و گفت: ما آماده‌ايم در تمام زمينه‌ها براي بازگشت مردم به روستاها و اشتغالزايي آنها کمک کنيم .

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهريز هم در این نشست دهياران را نماينده دولت در روستاها خواند و گفت: دهياران مي‌توانند با برنامه‌ريزي دقيق به عمران و آباداني روستاها بپردازند .

وي بر ادامه طرح جاده منشاد - زردين و تامين آب آشاميدني منطقه منشاد، تاکید کرد.

در پايان اين نشست نيز دهقانزاده بخشدار مرکزي شهرستان مهريز و دهياران نيز گوشه‌هايي از فعاليت‌هاي حوزه کاري خود را برشمردند و خواستار توجه مسئولان به روستاها شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار