رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلو یزد گفت: این استان به استخر شنای 50 در 25 متر استاندارد اختصاصی و بودجه کافی نیاز دارد و برای رفع این 2 مشکل به همکاری مسئولان و خیران نیاز داریم .
کد خبر: ۶۴۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 13 August 2018

محمدرضا باغستانی به ویژگی های استخر شنای استاندارد اشاره کرد و افزود: داشتن تخته شیرجه ، سکوی استارت و نیز ابعاد 50 در 25 متر از شرایط یک استخر استاندارد است.
وی با اشاره به اهمیت وجود اینگونه استخرها برای برگزاری مسابقات ، انجام تمرینات و آماده سازی تیم ها برای حضور در رقابت های کشوری بر ضرورت پیگیری مشکل و رفع آن تاکید کرد.
این مسئول به وجود 32 استخر در استان یزد اشاره کرد که در طول سال مورد استفاده علاقه مندان قرار می گیرد و از آغاز عملیات بازسازی سه استخر دیگر خبر داد .
به گفته باغستانی ، ساخت سه استخر جدید در دست اقدام است که با بهره برداری از آنها زمینه برای جذب مخاطبان بیشتر به ورزش شنا در استان فراهم می شود.
رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلو یزد به فعالیت یک پایگاه استعدادیابی رشته شنا در استخر 22 بهمن یزد اشاره کرد که با حضور مربیان مجرب به افراد علاقه مند آموزش های لازم ارائه می شود.
باغستانی ، مهمترین برنامه های هیات را در سال 1397 ، بازسازی پایگاه قهرمانی و تجهیز آن ، تقویت و استعدادیابی شنای نوجوانان و فعال کردن هیات های شهرستان ها ذکر کرد.
به گفته این مسئول هم اکنون هیات یادشده در شهرستان های یزد ، اردکان ، تفت ، مهریز ، میبد ، خاتم و ابرکوه فعال است و گسترش فعالیت ها در سطح استان جزو اولویت هایی است که پیگیری می شود.
باغستانی ، نگاه ویژه مسئولان به جایگاه نظارتی هیات شنا در موضوع استانداردسازی استخرها را از اساسی ترین مطالبات این هیات برشمرد و رسیدگی به آن را خواستار شد.
وی همچنین کمک به ساخت و تجهیز حداقل یک پایگاه استاندارد شنای یزد را به عنوان یک امر مهم مورد تاکید قرار داد تا با همت و همراهی مسئولان و خیران محقق شود.
باغستانی با اشاره به اینکه هم اکنون یزد در رشته واترپلو در جایگاه اول تا سوم و در رشته شنا بین 10 تیم اول کشور قرار دارد به حضور تیم واترپلو و شنای آقایان در لیگ دسته یک و همچنین لیگ نوجوانان و جوانان باشگاه های ایران خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار