نماینده مردم یزد در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه و بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی‌های نسل جوان کشور در معرفی و تبیین انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۶۴۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 13 August 2018

 سید ابوالفضل موسوی بیوکی در چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد با تأکید بر ضرورت مخاطب شناسی دقیق برای برنامه‌های در دستور کار این شورا، افزود: در این زمینه باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مخاطبین جوان و نسل جدید کشور بیشترین بهره را ببرند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه به‌منظور پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نسل جوان کشور امری ضروری است، اذعان کرد: نیروهای جوان با ایده‌های نوینی که دارند، می‌توانند در امر تبیین و معرفی انقلاب و دستاوردهای آن مؤثرتر عمل کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به رشد ابزارهای رسانه‌ای دیجیتال و ارتباطات نوین، جوانان با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای با ایده‌های مبتکرانه و مخاطب پسند می‌توانند آثار متنوعی را در این زمینه خلق کنند و بهتر و هنرمندانه‌تر به معرفی و تبیین ماهیت انقلاب اسلامی و کارکردهای آن بپردازند.

موسوی بیوکی همچنین بر ضرورت بهره‌گیری از مراسم‌های مذهبی در ایام محرم و پیاده‌روی اربعین برای شناساندن انقلاب اسلامی و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: انقلاب ایران، انقلاب حسینی و مبتنی بر ارزش‌های دینی و اعتقادی بود که این مهم باید موردتوجه بیشتری قرار بگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حمایت همه‌جانبه اقشار مختلف از تولیدات داخلی اشاره کرد و افزود: تولیدات داخلی باید به‌خوبی به جامعه معرفی‌شده و باافتخار با برند تولید ایران در بازار عرضه شوند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پایان به توانمندی‌های یزد در عرصه صنعتی و تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بیش از 800 نوع محصول در استان یزد تولید می‌شود که این تولیدات و محصولات باید در قالب نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی به مردم معرفی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار