جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد الگو امنیت پایدار انقلاب اسلامی را شیوه‌ای بی‌نظیر در دنیا دانست و گفت: این الگو که به برکت انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی اجراشده، باید به‌خوبی برای عموم مردم معرفی شود.
کد خبر: ۶۴۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 13 August 2018

 سرهنگ رضا پورشمسی در چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد بابیان اینکه کارگروه نیروهای مسلح و بسیج این شورا در کمیته‌های متنوعی برگزاری برنامه‌های کاربردی را در دستور کار قرار داده است، افزود: یکی از برنامه‌های این کارگروه پرداختن به مدل امنیتی است که به برکت انقلاب اسلامی در کشور ابداع شد و کمتر در مورد آن بحث شده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه یکی از ادعاهای رژیم طاغوتی پهلوی برقراری امنیت در کشور بود، متذکر شد: این ادعا در حالی بود که مردم حتی برای برگزاری مراسم‌های مذهبی، و زنان برای حضور در جامعه و خیابان‌ها امنیتی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی علی‌رغم حجم بالای تهدیدها و فتنه‌انگیزی‌ها به‌مرور امنیت پایدار در کشور برقرار شد، بیان داشت: مدل امنیت پایدار انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نظیر بود و توانست فتنه‌ها را خنثی کند و امنیتی بی‌نظیر را برای کشور به ارمغان بیاورد.

پورشمسی در ادامه با اشاره به اینکه رزمندگان یزدی در اجرا این الگو امنیتی که خاص انقلاب اسلامی بود نقش مؤثری داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از این رزمندگان شهید رمضان احمدی بود که در ابتدای انقلاب موفق شد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی در مناطق وسیعی از سیستان و بلوچستان امنیت را برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه این الگو در مرزهای غربی کشور نیز مؤثر بود، یادآور شد: پرداختن و تبیین این مدل که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی موفق بوده، باید موردتوجه جدی قرار بگیرد

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار