مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: 600 دانش آموز دختر و پسر افغان در 2 مدرسه ابتدایی مستقل و سایر مدارس شهری و روستایی این شهرستان به صورت پراکنده در تمام مقاطع تحصیلی مشغول تحصیل هستند.
کد خبر: ۶۴۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 12 August 2018

ˈسید علی کارآموز  افزود: امکانات تحصیلی طبق مقررات برای اتباع خارجی در این شهرستان فراهم شده و مشکلی برای تحصیل آنها وجود ندارد.
وی به فعالیت های عمرانی این اداره اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه 1397 ، سه مدرسه خیری و یک مدرسه دولتی با 30 کلاس درس در شهر و روستاهای بخش مرکزی به بهره برداری می رسد.
این مسئول خاطر نشان کرد: برای ساخت این مدارس افزون بر 100 میلیارد ریال بودجه هزینه شده که از این میزان 80 درصد خیری و 30درصد از محل بودجه های دولتی است.
کارآموز به فعالیت چهار هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش دخترانه و پسرانه در این شهرستان خبر داد که 450 هنرجو در رشته های مختلف تحصیل می کنند.
به گفته وی در سال تحصیلی جاری 6 هزار نفر از دانش آموزان مهریزی در مسابقات فرهنگی و هنری در قالب 50 رشته شرکت کردند که از این تعداد 10نفر در رشته های قرآن ، انشای نماز و هنری در کشور صاحب مقام های برتر شدند.
این مسئول از همکاری 43 مربی و مشاور زن و مرد در مدارس این شهرستان خبر داد که زیر نظر معاون پرورشی ، وظایف خود را طبق مقررات انجام می دهند.
کارآموز گفت: تمام تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید به خصوص سازماندهی معلمان، انجام شده و مشکلی وجود ندارد.
مهریز 10 هزار دانش آموز ، 100 مدرسه و افزون بر 800 معلم شاغل دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار