نماینده مردم یزد و اشکذر:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران در جامعه، گفت: مسئولیت خبرنگاران برگرفته از برآورد خواسته‌ها و نیازهای مردم است.
کد خبر: ۶۴۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 12 August 2018

سید ابوالفضل موسوی‌بیوکی گفت: امروز در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته‌ایم و با توجه به اینکه طرف مقابل با تمام قوا وارد میدان شده است؛ لذا وظیفه خبرنگاران بیش از بیش از اهمیت خاصی برخوردار است تا جامعه را در مقابله با دشمن آماده سازند.

وی افزود: در شرایط کنونی وظیفه خبرنگاران بسیار سنگین و حساس است؛ چراکه در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور بر این وضعیت کنونی کشور سایه افکنده است که وظیفه توأمان مسئولین و خبرنگاران در این مبارزه و مقاومت، تکلیفی مهم است تا این شرایط بسیار سخت پشت سر گذاشته شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت روشنگری مسئولین و خبرنگاران در راستای وضعیت کنونی کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت خبرنگاران برگرفته از برآورد خواسته‌ها و نیازهای مردم است، در این راستا بیش از بیش اهمیت دارد تا این شرایط به‌خوبی و درستی به مردم و مسئولین منعکس شود.

موسوی‌بیوکی بابیان اینکه شرایط کنونی کشور نیاز به اخبار و اطلاع‌رسانی مطلوبی دارد تا شرایط کشور به‌خوبی برای همگان انعکاس یابد، تصریح کرد: شرایط کنونی متکی بر این است تا اخبار خالصانه در این راستا برای مسئولین منعکس شود تا به این شرایط به‌خوبی پرداخته شود.

این مقام مسئول بیان داشت: بنده متعلق همه مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی هستم و خواسته بنده از اعضای شورای شهر این است که شورای شهر باشند و از شورای شهر پا را فراتر گذارند تا جایگاه این شورا در کشور بیش از بیش ارتقا یابد.

وی با تأکید بر اینکه ۷۰ درصد از نامه‌های مردم مرتبط با مسائل شهری است، خاطرنشان کرد: سعی بنده بر این است تا روزهایی که در شهر یزد هستم در شورای شهر حضور داشته باشم تا همکاری‌های بسیار خوبی با شورای شهر برای گسترش فعالیت‌های شهری یزد صورت گیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: همواره درصدد هستیم تا برند شهر یزد را برای استان یزد انتخاب کنیم و در این راستا شاخص‌های شهر هوشمند برای شهر یزد در نظر گرفته‌شده است؛ لذا امید است شورای شهر یزد در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار