رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این‌که بخش خصوصی اقبال زیادی برای انتقال آب از دریای عمان به استان یزد نشان می‌دهد، گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای انتقال آب به یزد به مدیریت منسجم و مستمر نیاز دارد.
کد خبر: ۶۴۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 12 August 2018

«محمدرضا صباغیان» در نشست خبری که به منظور اعلام گزارش عملکرد خود برگزار شد، با بیان این‌که در حال حاضر همراهی خوبی بین نمایندگان مجلس در استان وجود دارد، اظهار کرد: تشکیل مستمر و منسجم مجمع نمایندگان استان یکی از ویژگی کاری این دوره نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان یزد است.

وی با بیان این‌که در این مدت که به عنوان نماینده مردم انتخاب شدم سعی داشتم که از حقوق منطقه دفاع و پیگیری‌های لازم را در زمینه‌های متعدد داشته باشم، افزود: در توزیع اعتبارات، سرمایه گذاری و نیروی انسانی به حوزه‌های انتخابیه باید حق و عدالت رعایت شود .

رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به وضعیت نامناسب کشور در حوزه اقتصادی،‌گفت: امروزه در مسائل اقتصادی با مشکلات عدیده‌ای روبه رو هستیم که سبب شده شاید نتوان به خوبی فعالیت‌هایی را در حوزه‌های مختلف پیش گرفت .

صباغیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مسئله آب یک بحث جهانی است و در ایران هم استان یزد در سطح بحرانی قرار دارد تصریح کرد: در این مدت نمایندگان استان یزد در مجلس پیگیری‌های خوبی داشتند و در بحث انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان و خط دوم انتقالی آب به یزد نیز پیگیری داشتیم .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بخش خصوصی اقبال زیادی برای انتقال آب به استان نشان می‌دهد که نیاز به مدیریت دارد و از ظرفیت بخش خصوصی برای انتقال آب عمان به یزد باید به خوبی بهره برد .

وی در ادامه با تاکید بر این‌که قانون در کشور وجود دارد ولی متأسفانه نظارت خوبی در این زمینه وجود ندارد،‌گفت: اصل و بنیان جهان هستی بر نظم و قانون است و این نظم هر کجا که باشد سبب پیشرفت می‌شود که در کشور ما چیزی به نام قانون و نظم به شکلی که باید باشد نداریم .

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی کار مجلس شورای اسلامی را قانون گذاری و نظارت عنوان کرد و گفت:‌ اگر این دو به خوبی انجام گیرد بدون شک کارها به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود .

رییس مجمع نمایندگان استان یزد، ادامه داد: نماینده به جای این‌که قانون گذاری و نظارت کند به این صورت جا افتاده که مشکلات و مسائل مردم را بشنود، یا خودش حل کند و یا کسی را برای حل آن بگمارد سبب می‌شود که کار اصلی خود که قانون گذاری و نظارت باز مانده و نتواند در انجام کار خود به خوبی سربلند باشد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نماینده به کارهای مردم رسید که بتواند در دوره‌های بعد هم رأی مردم را داشته باشد کارهای آنها را در اولویت قرار می‌دهد و این کار سبب می‌شود که فعالیت‌ها و اولویت‌های اصلی خود را فراموش کند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار