مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: وضعیت استان یزد از نظر کاهش تصادفات به ویژه تصادفات منجر به فوت، به نقطه مطلوب نزدیک شده است.
کد خبر: ۶۴۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 11 August 2018

علی علیخانی در جلسه ای با رئیس پلیس راه استان یزد اظهار داشت: هدف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان یزد یک هدف مشترک است و همه باید تلاش کنیم تا به سمت نتیجه مطلوب حرکت کنیم.

وی بیان کرد: هدف همه ما باید این باشد که در مسیر کاهش تصادفات و تلفات جاده ای به نحوی عمل کنیم تا به یک نقطه مطلوب برسیم.

علیخانی ادامه داد: با توجه به گزارش‌های موجود با تلاش همه نیروهای راهداری و پلیس راه استان یزد، تاکنون وضعیت استان یزد نزدیک به نقطه مطلوب شده و با توجه به آمار مقایسه ای تصادفات، به نقطه مطلوب نزدیک می شویم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد،‌ تاکید کرد: در این شرایط نخستین تلاش ما باید حفظ شرایط موجود باشد و سپس برای ارتقاء وضعیت تلاش کنیم.

علیخانی خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان یزد باید با همکاری‌های مشترک تلاش کنند که آمار تصادفات بیشتر نشود و تا حد امکان با انجام اقدامات پیشگیرانه، از بروز تصادفات منجر به فوت جلوگیری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار