فرماندار بافق گفت: با تامین زیرساخت ها و نیازهای لازم در کارخانه کود شیمیایی و سم در شهرک صنعتی این شهرستان زمینه اشتغال مستقیم 120 نفر فراهم شد.
کد خبر: ۶۴۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 11 August 2018

محمد زاده رحمانی تعداد کارگران کنونی کارخانه را کمتر از 20 نفر ذکر کرد و افزود: با تامین زیر ساخت های لازم شمار شاغلان در این واحد افزایش می یابد.
وی با اشاره به وضعیت اشتغال بافق از رفع عمده مشکل این واحد خبر داد و ظرفیت سالانه آن را 40 هزار تن کود و سم ذکر کرد و یادآور شد: هم اینک روزانه 70 تا 100 تن کود سوپر فسفات ساده در این واحد تولید می‌ شود.
وی خاطر نشان کرد: در ابتدای ماه جاری با همکاری اداره کل راه آهن استان یزد، ریل گذاری فرعی برای ورود نهاده‌ها و حمل محصول به خارج شهرستان آغاز شد و ظرف مدت یک ماه انجام می‌شود.
فرماندار بافق در ادامه به بازدید هفته گذشته خود به اتفاق تعدادی از مسوولان ذیربط شهرستان از کارخانه کود و سم شهرک صنعتی بافق اشاره کرد و گفت: سال 1396 مشکل تامین آب آن رفع و امسال نیز زیرساخت تامین گاز نیز فراهم شده است.
زاده رحمانی با بیان اینکه مسئولان محلی پیگیر بازار فروش برای محصول کارخانه و اتصال آن به معدن فسفات آسفوردی بافق هستند، تاکید کرد: تلاش بر این است، شرکت تعاونی خدمات حمایت کشاورزی، محصول این واحد را که کود فسفات و سم است، خریداری و در بازار توزیع کند.
زاده رحمانی یادآور شد: این واحد نیاز به فروش مداوم محصول دارد و باید با بازاریابی مطمئن عرضه پایدار محصول آن، محقق شود.
واحد یادشده بیش از 20 سال قبل فعالیت خود را در شهرک صنعتی بافق آغاز کرد و از جمله یکی از قدیمی ترین شرکت های این شهرستان ست.
شهرک صنعتی یادشده در فاصله 20 کیلومتری غرب شهر بافق در مسیر جاده یزد قرار دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوبشرقی یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار