به مناسبت روزخبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان تفت برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 09 August 2018

 مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تفت به مناسبت روزخبرنگار برگزار شد.

در ابتدای مراسم اعرابی رئیس شورای اسلامی شهرستان تفت با تبریک روز خبرنگار گفت: شورا از جنس مردم است و هیچ گونه گرایش سیاسی ندارد خبرنگاران باید خود را از شورا بدانند انتظاری که ما از خبرنگاران داریم این است که سعی کنند در کنار مسئولان باشند و به مسئولان برای حل مشکلات و رفع موانع کمک کنند و در راستای رشد و توسعه شهر گام بردارند.

اعرابی رئیس شورای اسلامی شهر افزود: طرح کمربندی یک طرح بسیار پرهزینه و پر خطری بود بالغ بر ۲۰ جلسه با حضور کارشناسان مشاور، کارشناسان فنی شهرداری، نمایندگان دفترفنی استانداری، نمایندگان شورای ترافیک و ... برگزار شد که در نهایت توانستیم ایمن ترین، اقتصادی‌ترین طرح را انتخاب کنیم که تبعات مردمی و اجتماعی نداشته باشد که طبیعتا تغییرات ایجاد شده در طرح باعث اصلاح یکسری از فعالیت‌هایی که قبلا صورت گرفته بود می‌شود.

وی ضمن تشکر از فرماندار زحمات و همکاری‌های خود با شورا و شهرداری گفت: با پیگیری‌های فرماندار محترم، جهت تسریع در اجرای پروژه و بنا به درخواست پیمانکار مسیر کمربندی مسدود شده و با استقرار چندین اکیپ اجرایی، بالغ بر ۷ کامیون و ۳ دستگاه لودر، پروژه در حال اجراست و انتظار ما این است که بعد از چندین سال این پروژه در هفته دولت به بهره برداری برسد.

رئیس شورا با اشاره به بحث سرویس‌های بهداشتی مجموعه امام ره تفت گفت: در ابتدا قرار بر این بود که سرویس مجاور مسجد امام ره توسعه پیدا کند و در حدی باشد که جوابگوی کل نیاز‌های این مجموعه باشد و مرکز شهر را پوشش دهد که ما برای تامین مصالح و بخشی از هزینه‌ها قول مساعدت دادیم بعد از شروع کار متوجه شدیم زمینی که برای توسعه سرویس در نظر گرفته شده مدعی دارد و دارای مشکل قانونی است که شهرداری از این موضوع کنار کشید و تصمیم بر این شد که خود شهرداری یک سرویس بهداشتی مجهزی احداث کند که جوابگوی این مجموعه باشد.

ویبا اشاره خشک شدن درختان گفت: خشک سالی‌های اخیر میزان آب چاه‌های مورد استفاده شهرداری را به کلی کاهش داده که شهرداری برای اینکه بتواند فضای سبز موجود را حفظ کند مجبور است بازه آبیاری را بازتر کند که قطعا این موضوع روی پژمردگی درختان تاثیر خواهد گذاشت که چاره‌ای هم جز این نیست.

رئیس شورای شهر در خصوص مشکلات سرویس دهی اتوبوس‌های مسیر تفت-یزد هم گفت: بخاطر مشکلاتی که در چند هفته اخیر بوجودآمده بود تصمیم بر این شد تا مزایده‌ای برگزار و سرویس دهی این مسیر به بخش خصوصی واگذار گردد؛ که مزایده طی ۲ مرحله برگزار و سرانجام سرویس دهی مسیر تفت-یزد به یک شرکت خصوصی واگذارشد که از امروز صبح این شرکت کار خود را شروع کرده که قطعا در روز‌های آغازین یکسری مشکلات و نواقصی خواهد بود که با نظارت دقیقی که در حال صورت گیری است ظرف چند روز آینده این مشکل اتوبوس‌ها هم حل خواهد شد.

در ادامه فتوحی شهردار تفت ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران بصورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند و از مشکلات و مطالبات مردم بیشتر اطلاع دارند خواستار روابط بیشتر و بهتر خبرنگاران و اصحاب رسانه با شهرداری و شورای شهر شد.

بهارستان رئیس شورای شهرستان و عضو شورای شهر تفت نیز ضمن تشکر بخاطر رعایت اخلاق و انتشار اخبار صحیح و درست از سوی رسانه‌ها این روز را به این بزرگواران تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار