جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بعثت انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۶۴۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 09 August 2018

 سعید زارع در جلسه کارگروه اقتصادی شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و عرض تسلیت شهادت شهید محمود صارمی، گفت: خبرنگاران دیده بان تیزبین، صادق، چشم بینای جامعه، زبان گویای جامعه و پل ارتباطی مردم، مسئولین و حاکمیت هستند.

وی افزود: در منزلگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و در این راستا در تمامی استان‌های کشور، شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد وجود دارد که در استان یزد از ابتدای سال در این راستا حرکت‌هایی آغازشده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بلوغ و پختگی این انقلاب را می‌رساند، اظهار داشت: چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران، آیینه تبلور بلوغ، رشد، تکامل و تعالی نظام محسوب می‌شود؛ انقلابی که درواقع به دست توانای امام راحل به پیروزی رسید و به‌عنوان معجزه قرن و مهم‌ترین رویداد در صحنه منطقه‌ای و بین‌المللی با شعار، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در احیای هویت ملی دارای دستاوردهای ویژه‌ای است.

زارع، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بعثت انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در کارگروه‌ها در این راستا داریم، ارائه کارنامه چهل‌ساله نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ چنانچه این کارنامه دارا یکسری نقاط قوت و ضعف است که بایستی در این راستا توجه ویژه‌ای شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه ضروری است در این کارنامه چهل‌ساله انقلاب، سند آمایشی خوبی صورت گیرد، تصریح کرد: درواقع مأموریت این کارگروه مسائل اقتصادی کشور است؛ همچنین دبیرخانه دائمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان یزد حاکم است که ضروری است همگان در این کارگروه عالمانه حضور یابند.

وی با تأکید بر ضرورت متفاوت بودن برنامه‌ها در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: این متفاوت بودن نیاز به خرد جمعی دارد و بایستی در این راستا نقدپذیر باشیم؛ چنانچه بسیاری اوقات است که به‌نقد کردن بسنده می‌کنیم و نقدپذیر نیستیم که ضروری است در این راستا نقدپذیر و پاسخگو باشیم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، پاسخگویی به شبهات جوانان را یکی از اولویت‌های مهم در راستای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب دانست و اذعان کرد: ضروری است شبهات جوانانی که انقلاب را درک نکرده‌اند، رصد شود و پاسخگویی منطقی در این راستا شکل گیرد؛ همچنین در جهت تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب بایستی توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تأکید کرد: مردمی کردن برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است؛ لذا این برنامه‌ها بایستی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که آحاد مردم تعلق‌خاطر در این راستا داشته باشند؛ چراکه تقویت اعتماد عمومی و انسجام عمومی بایستی با اقدامات وحدت محور صورت گیرد.

زارع بابیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی مناسبت‌های تقویمی سال جاری را دربردارد، ادامه داد: در آستانه هفته دولت قرار گرفته‌ایم که بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای دولت است که با یک شیوه هنرمندانه بایستی در این راستا عمل کرد؛ همچنین در آستانه سالروز بازگشت آزاده‌ها قرار گرفته‌ایم که ضروری است این مناسبت‌ها با رویکرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دنبال شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان کینه‌توز نظام توطئه علیه انقلاب درصدد هستند تا با نقشه‌های شوم خود انقلاب را از درون دگرگون سازند؛ لذا در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم و ضروری است در این راستا توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار