مدیرکل آموزش و پرورش:
مدیرکل آموزش و پرورش یزد در مورد غرق شدن 2 دانش آموز فوتبالیست یکی از مدارس فوتبال استان در گرجستان گفت: اعزام نوجوانان در قالب اردو ارتباطی با این اداره کل ندارد.
کد خبر: ۶۴۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 09 August 2018

2 بازیکن عضو مدرسه فوتبال آرمان کویر (در شهر یزد) در قالب دو گروه 20 و 12 نفری به همراه تور گردشگری و به بهانه برگزاری اردو در آن کشور چند روز پیش راهی خارج شدند و در اتفاقی تلخ در گرجستان جان خود را از دست دادند.
در حاشیه این اردو 2 نوجوان به نام های « محمدحسین ورمزیار» و « امیر محمد کاربخش» غرق شدند.
عباسعلی دانافر روز چهارشنبه با ابراز همدردی با خانواده های این دو مرحوم افزود: این اردو دانش آموزی نبود و توسط هیچ مدرسه ای مرتبط با آموزش و پرورش هم نوجوانان به گرجستان اعزام نشدند.
وی خاطر نشان کرد: اردوهای دانش آموزی بر اساس ضوابط و مقرارت خاصی انجام و مجوزهای لازم صادر می شود.
دانافر با ابراز تاسف از وقوع این حادثه غم انگیز به خانواده قربانیان تسلیت گفت.
در پی این حادثه از سوی کمیته اخلاق وزارت ورزش و جوانان مقرر شد، حراست فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان یزد با پیگیری و بررسی موضوع با قید فوریت، اقدام و نتیجه را گزارش کنند. 
همچنین هیات فوتبال استان تهران مکلف شد، ظرف 2 هفته آینده تمام مدارس غیرمجاز فوتبال را شناسایی و اقدامات قانونی برای تعطیلی این مدارس را انجام دهد. 
سفیر ایران در تفلیس هم امروز اعلام کرد : اجساد 2 دانش آموزی که در گرجستان جان باختند، شامگاه پنجشنبه به تهران منتقل می شوند.
قوام شهیدی با بیان این که پلیس گرجستان تحقیقات گسترده ای را از افراد مطلع و مسئول تیم اعزامی به عمل آورد، افزود: تمهیدات لازم برای انتقال سریع جان باختگان به ایران از سوی سفارت پیش بینی شد.
وی اظهار داشت: نفر سومی که در این حادثه آسیب دیده بود دیروز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار