معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: در شرایط فعلی جامعه، آنچه می‌تواند دوباره اعتماد مردم را در حوزه مسائل اقتصادی جلب کند، شفاف سازی و هدایت رفتارها به این سمت است.
کد خبر: ۶۴۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 09 August 2018

علی زینی‌وند در جلسه کارگروه اقتصادی شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: نقش خبرنگاران در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقشی اثرگذار است و یکی از وظایف مسئولان در برابر خبرنگاران، حفاظت و حراست از تمام وجود از آزادی مطبوعات است.

وی با اشاره به گسترش شبکه های مجازی عنوان کرد: شبکه‌های مجازی در مبارزه با فساد و شفاف‌سازی در جامعه، نقشی ایفا کرده اند که شاید دستگاه‌های نظارتی نتوانند با امکانات و ساختارهای محدودی که در اختیار دارند، چنین نقشی ایفا کنند.

زینی‌وند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همه افراد اثرگذار جامعه که تریبونی در اختیار دارند، باید وارد عمل شوند و وظایف خود را در قابل نظام اسلامی انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که دشمنان ما مخالف فراگیر شدن اندیشه های اسلامی و شعارهای انقلاب اسلامی بوده و با هویت جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند.

وی تاکید کرد: ایران بر پایه دو تمدن کهن بشری اسلامی و ایرانی قرار گرفته که تلفیق این دو تمدن، تمدنی عظیم‌تر به وجود آورده و سبب ماندگاری این سرزمین برای همیشه خواهد بود.

زینی‌وند بر لزوم درک علمی از مسائل انقلاب تأکید کرد و افزود: اگر این درک عمومی در راستای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب وجود داشته باشد، این دستاوردها برای مردم جذابیت دارد بر این اساس لازم است اقدامات تحقیقاتی جامعی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید رفتارها به سمت شفاف‌سازی باشد تا اعتماد مردم را جذب کنیم و لازم است در حوزه اقتصادی بیش از پیش به مسئله فساد توجه مالی توجه شود.

زینی‌وند با تأکید بر اینکه اگر جمهوری اسلامی دچار تزلزل شود، آینده بهتری در انتظار کشور نیست، تصریح کرد: تقویت جمهوری اسلامی تضمین‌ کننده آینده کشور است بر این اساس رویکرد ما باید به سمت تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار