استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان اینکه رفع آسیب‌های اجتماعی یک اولویت جدی در تمام کشور است، گفت: باید مراقب بود که آسیب‌های اجتماعی به تهدیدهای امنیتی تبدیل نشود.
کد خبر: ۶۴۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 09 August 2018

محمود زمانی ‌قمی در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان یزد که با حضور رئیس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار شد، به بیان مزیت‌ها و ظرفیت های استان یزد پرداخت و اظهار داشت: این ظرفیت‌ها یزد را به شکل معناداری متمایز از سایر نقاط کشور کرده است.

وی با اشاره به اینکه یزد از حضور نخبگان بسیاری بهره مند است، افزود: علاوه بر این در یزد ریشه های مذهبی قوی وجود دارد و همه این موارد سبب می شود تا شدت آسیب‌های اجتماعی در این استان همانند سایر استان‌ها نباشد.

زمانی قمی تصریح کرد: با این وجود بحث آسیب‌های اجتماعی برای استان یزد بسیار حائز اهمیت و جدی است و اولویت اصلی نه تنها در استان یزد بلکه در سراسر کشور است.

استاندار یزد با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی می توانند ریشه تمام مشکلات باشند، تاکید کرد: باید به نحوی عمل شود که آسیب های اجتماعی تبدیل به تهدیدهای امنیتی نشود.

وی از فقر به عنوان یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی یاد و خاطرنشان کرد: باید زمینه‌ ای فراهم شود که فقر در جامعه کمتر و توانایی مالی خانواده ها بیشتر شود و شاید این تنها راهکاری باشد که می توان با استفاده از آن از برخی دیگر از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

زمانی قمی با اشاره به اقدامات گسترده‌ای که در استان یزد در حوزه‌های آموزش پیش از ازدواج در استان یزد انجام شده است،‌ بیان کرد: باید از این فعالیت‌ها حمایت شود تا بتوانیم با جدیت آن را ادامه دهیم و شاهد نتایج آن در بهبود سطح زندگی افراد به ویژه جوانان باشیم.

استاندار یزد عنوان کرد: در حال حاضر شرایط کشور ما به نحوی است که همه باید برای رسیدگی به وضعیت آسیب های اجتماعی تلاش کنیم و با اتحاد و همدلی، در این مسیر قدم برداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار