مدیرکل آموزش و پرورش یزد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: آموزش و پرورش یزد برای پیشبرد اهداف خود نیازمند حمایت رسانه ها است.
کد خبر: ۶۴۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 09 August 2018

عباسعلی دانافر امروز در نشستی خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: آموزش و پرورش استان یزد ۳۰ هزار نیرو شامل ۱۵ هزار معلم و ۱۵ هزار بازنشسته همچنین ۲۷۰ هزار دانش آموز دارد.

وی بیان کرد: این حجم فعالیت نیازمند حمایت رسانه هاست گرچه معتقدیم که نقد نیز باید وجود داشته باشد.

دانافر با تاکید بر اینکه گفتمان آموزش و پرورش باید به یک گفتمان ملی تبدیل شود، افزود: آموزش و پرورش در هر جامعه ای باید اولویت اول باشد و باید ابتدا به مسائل آن پرداخت،‌ سپس به مسائل دیگر تا شاهد تاثیر گرفتن بحث آموزش و تربیت از سایر مسائل نباشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه وضعیت موجود آموزش و پرورش ما بازخورد ۳۰ سال پیش است،‌ افزود: طبیعی است که عملکرد امروز ما نیز ۳۰ سال دیگر نمود خواهد داشت بنابراین باید مراقب برنامه ریزی ها و اقدامات خود باشیم.

وی تاکید کرد: همه ارکان نظام باید آموزش و پرورش را درک کرده و روی آن سرمایه گذاری کنند و این سرمایه گذاری را هزینه ندانند.

دانافر تصریح کرد: همه ما نسبت به فرزندان و آیندگان خود مسئولیم و امروز باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که آیندگان دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید در این زمینه آموزش و پرورش را یاری کنند،‌ افزود: خبرنگار باید ذهن جامعه را تحلیل‌گر بار بیاورد و برای این مهم نیاز است که تعریف درست و کاملی از هر موضوع ارائه شود.

 در این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه آموزش و پرورش به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار