رئیس سازمان امور اجتماعی کشور:
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دشمن هنوز کشور و ملت ایران را نشناخته و نمی داند که ایران نمایشگاهی زنده از تجربه های ایستادگی است.
کد خبر: ۶۴۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 09 August 2018

تقی رستم‌وندی عصر امروز در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان یزد با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان برای وارد کردن ضربه به نظام اسلامی اظهار داشت: رویکرد آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی، فروپاشی از درون است.

وی بیان کرد: آمریکا می‌خواهد ایران و قدرت کشورمان را در یک کادر قرمز محدود کند و به همین دلیل است که مدام به دنبال خروج ایران از سوریه و مواردی شبیه به این است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: امروز روشن است که آمریکا دو رویکرد اساسی در مورد ایران را دنبال می کند، یکی فروپاشی از درون و دیگری محدودسازی ایران در حوزه منطقه ای و بین المللی.

وی با تاکید بر اینکه این رویکردها توهمی است، افزود: آمریکا هنوز قدرت ایران را نمی شناسد و این توهمات نیز بر همین اساس مطرح می شود و این در حالی است که امروز انقلاب اسلامی ایران به یک قدرت بی بدیل در برابر توطئه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و نمایشگاهی زنده از تجربه های ایستادگی و مقاومت در برابر انواع دسایس و توطئه ها است.

رستم‌وندی تصریح کرد: جنگ ایران و عراق به عنوان طولانی ترین جنگ قرن بیستم کافی بود تا دشمنان ما به این درک برسند که ایران کشوری مقاوم، متحد و متکی بر ارزش‌ها است و در برابر زورگویی کوتاه نمی آید و تقدیم هزار شهید و جانباز در این جنگ نیز گواهی بر این ماجرا بود.

وی افزود: دشمن در مورد ایران به شناخت درستی دست نیافته و به همین دلیل است که به انواع شگردهای تبلیغاتی و رسانه ای دست می زند و همه تلاش خود را به کار می گیرد تا با استفاده از این ظرفیت، بین مردم و دولت شکاف ایجاد کند.

رستم‌وندی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد خود را در این شکاف قرار دهد و مانعی میان ارتباط خوب مردم و دولت باشد و از این رهگذر بهره برداری های اقتصادی و سیاسی خود را انجام دهد حتی در برخی نقاط در صدد ایجاد شکاف‌های صنفی، محلی و قومی و منطقه‌ای است و سوء استفاده‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی ایجاد مرکز رصد و دیده‌بان اجتماعی در کشور بسیار ضروری است و باید بتوانیم هر چه سریعتر بانک‌های اطلاعاتی در زمینه‌های مختلف از جمله اجتماعی ایجاد کنیم.

رستم‌وندی خواستار ارائه پیشنهاداتی در این زمینه از سوی استان یزد شد و افزود: باید از ظرفیت‌های استان یزد به ویژه حضور نخبگان در این زمینه به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار