معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: تا اواخر سال جاری حوزه درمان بافق شاهد یک جهش بزرگ خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 08 August 2018

 نشست بررسی و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات حوزه درمان بافق با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد و جمعی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان برگزار شد.

نوری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در این نشست با اشاره به توسعه حوزه درمان بافق، به اقدامات در حال انجام این حوزه اشاره کرد و گفت: بیمارستان جدید بافق پیشرفت فیزیکی خوبی ندارد و باتوجه به تورم مبلغ قرارداد آن دوبرابر شده است و پیمانکار این پروژه باید به صورت فعال کار را به اتمام برساند.

نوری افزود: عملیات احداث ساختمان رادیولوژی این بیمارستان به اتمام رسیده و با نصب تجهیزات در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بخش زنان و زایمان، بخش فیزیوتراپی، اتاق LDR و بخش اتاق‌های زیر نظر از دیگر پروژه‌های آماده بهره برداری است، کلینیک بیمارستان نیز تکمیل شده و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در رابطه با تامین پزشک متخصص در شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ متخصص و فوق تخصص در شهرستان بافق مشغول فعالیت هستندو قرار است متخصص گوارش و فوق تخصص کلیه نیز به شهرستان افزوده شود.

نوری از تامین متخصص رادیولوژی تا آبان ماه جاری خبرداد و افزود: بعضی از متخصصان دیگر مانند اطفال، بیهوشی، ارتوپدی، پوست، گوش و حلق و بینی نیز به صورت پاره وقت و یا تمام وقت تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تجهیزات پزشکی بیمارستان مشکل زیادی نداریم افرود: قرار شده که برای خرید دستگاه اکوکاردیو گرافی و کولونوسکوپی تامین اعتبار شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد خاطر نشان کرد: دستگاه MRI نیاز به اخذ مجوز دارد که در صورت دریافت مجوز اقدامات دیگر آن از جمله بودجه انجام می‌شود.

شایان بذکر است در پایان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد از بیمارستان ولی عصر(عج)، بیمارستان جدید و اورژانس شهرستان بافق بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار