فرمانده جدید انتظامی استان یزد:
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ضرورت تلاش برای حل مشکلات مردم، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم کوچک‌ترین حقی از مردم ضایع نشود.
کد خبر: ۶۴۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 08 August 2018

محمدرضا میرحیدری در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی استان یزد، گفت: امید است این امانت را که در این خطه مؤمن پرور و دارالعباده به بنده سپرده‌شده است را به‌خوبی عهده‌دار باشم تا بتوانم خدمت‌رسانی خوبی را به این مردم داشته باشم.

وی افزود: مسئولیت مهم و جامع در حوزه نظم و انضباط استان یزد میسر نمی‌شود، جز با همدلی و همراهی سایر دستگاه‌های امنیتی تا با کمک این دستگاه‌ها این مسئولیت را به نحو احسنت در استان به انجام رسانیم.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: خصوصیات رزمندگان یزدی همواره در وجودم طنین‌انداز است؛ همچنین با توجه به مسئولیتی که بر عهده بنده گذاشته‌شده است، سعی خواهم کرد تا صادقانه و خالصانه این مسئولیت را پذیرا باشم و در این راستا هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

میرحیدری تأکید کرد: تمام تلاش بنده این است که اهداف عالیه انقلاب و امام راحل را در جامعه نهادینه‌سازم و در این راستا این راه را با تمام وجود دنبال کنم؛ همچنین درواقع وجود مشکلات در خود را پذیرا هستم و اگر انتقادی در این راستا وجود داشته باشد، باجان و دل خریدار هستم.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: درواقع پتانسیل ایمان و اعتقاد مردم استان یزد، زمینه و بستری را فراهم می‌کند تا نسبت به امنیت مردم کارها را با نیروی بیشتری دنبال سازیم، به‌ویژه در احقاق حقوق مردم نیز در تلاشیم تا کوتاه‌ترین حقوقی از آن‌ها در استان یزد ضایع نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار