مدیرعامل باشگاه والیبال خاتم اردکان:
مدیرعامل باشگاه والیبال خاتم اردکان با اشاره به کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: تیم والیبال خاتم اردکان شایستگی حضور در جام باشگاه‌های جهان را داشت.
کد خبر: ۶۴۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 07 August 2018

محسن ملت ضمن تبریک کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا توسط تیم والیبال خاتم اردکان، گفت: تیم خاتم به‌عنوان نماینده کشورمان در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا در میانمار حاضرشده بود و این ظرفیت را داشت که در جام باشگاه‌های جهان نیز حضورداشته باشد هرچند راه سختی در پیش دارد.

وی اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را برای اعزام یک تیم خوب به این مسابقات به کاربردیم که خدا رو شکر باهمت بازیکنان و کادر فنی نتایج خوبی برای تیم خاتم رقم خورد و توانستیم افتخاری برای کشورمان، استان یزد و شهرستان اردکان کسب نماییم.

مدیرعامل باشگاه والیبال خاتم اردکان گفت: در این بازی‌ها از شش نفر از بازیکنان ملی‌پوش که اخیراً از تیم ملی جداشده‌اند استفاده‌شده بود که تا پایان بازی‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا با آن‌ها قرارداد داشتیم. در یک ماه گذشته و قبل از اعزام به میانمار نیز اردوی تدارکاتی تیم در اردکان و تهران برگزار شد و تمرینات خوب و منسجمی انجام‌شده بود تا تیم آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات را داشته باشد.

ملت، در خصوص وضعیت مالی باشگاه خاتم و ادامه حضور در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی، وضعیت ماندگاری تیم در فصل جدید هنوز مشخص نیست. ما حدود ۲ میلیارد تومان بدهی از فصل گذشته داریم که مقررشده است بعد از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا با مسئولان شهرستان نشستی برگزار شود تا وضعیت تیم مشخص شود.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به کسب نتایج بسیار خوب تیم در فصل گذشته و توقع مردم به نظر می‌رسد که فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور با عدم حضور تیم قهرمان و نایب‌قهرمان معنایی نداشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار