استاندار:
استاندار یزد با اشاره به ضرورت حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی‌،گفت:‌ عناصر تأسیس و پیروزی انقلاب اسلامی عامل اصلی تضمین بقای انقلاب است.
کد خبر: ۶۴۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 07 August 2018

«محمود زمانی‌قمی» در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان،‌ با بیان این‌که زمان مسئولیت سردار اشتری بهترین زمان فعالیت نیروی انتظامی است،‌اظهار کرد: امروز دقت، منطق و اعمال قانون صحیح را به طور شفاف در عملکرد نیروی انتظامی می‌بینیم.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب فرماندهی انتظامی استان یزد در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب، افزود: کشور در شرایط حساس امنیتی و اقتصادی قرار دارد و این مهم نقش و وظیفه نیروی انتظامی را سنگین‌تر کرده است.‌

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که تمام عناصری که در چتر تأسیس انقلاب دیده شدند باید برای بقای ارزش‌های انقلاب هم مد نظر قرار گرفته شوند،‌ گفت:‌ مهربانی،‌ اتحاد، پیروی کردن از مقام معظم رهبری و حراست از ارزش‌های دینی،‌ از جمله مهمترین ویژگی اصول اخلاقی انقلاب اسلامی است.

زمانی قمی تبعیت از اصول اخلاقی انقلاب را تنها راه بقای این ارزش دینی و انسانی دانست و بیان کرد: تضمین انقلاب اسلامی مستلزم احساس مسئولیت مخلصانه تمام آحاد جامعه است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به خروج آمریکا از برجام،‌خاطرنشان کرد:‌ علیرغم تفکر غلط حاکم کم خرد آمریکا مردم ایران با تبعیت از ولایت فقیه بعد از خروج آمریکا از برجام با جان و دل از امنیت اجتماعی و سیاسی کشور حراست کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار