مدیر کل استاندارد استان یزد در راستای حمایت از کالای ایرانی و پاسخ به سوالات همشهریان از فروشگاه‌های سطح شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 06 August 2018

 محمد حسین ماجدی مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: ایمنی و سلامت مردم، خط قرمز ما برای تمام محصولات است و ما وظیفه داریم با بازرسی‌های سرزده و مکرر از فروشگاه‌های مواد غذایی سطح استان، نظرات مردم را در دستور کار قرار داده و از حقوق مصرف کنندگان حمایت کنیم.

ماجدی افزود : در این بازدید، راهنمایی‌های لازم در خصوص استاندارد سازی فروشگاه، رعایت نکات ایمنی و چیدمان کالا‌ها در انبار و سردخانه‌ها و همچنین نکات لازم در زمان خرید کالا‌های مشمول استاندارد اجباری به مدیر و کارکنان فروشگاه ارائه و به سوالات همشهریان پاسخ داده شد.

وی ادامه داد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۵۱۷ اطلاع دهند و یا از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس www.isiri.gov.ir ا. قدام کنند.

ماجدی اظهار داشت: به همشهریان توصیه می‌کنم از خرید روغن‌های زیتون که در برخی فروشگاه‌ها تولید می‌شود و فاقد نشان استاندارد و پروانه بهداشت است، پرهیز کنند و برای اطمینان از صحت نشان استاندارد چاپ شده بر روی محصولات و کالا‌ها، می‌توانند کد ۱۰ رقمی زیر نشان استاندارد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند تا کمتر از یک دقیقه پاسخ لازم را دریافت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار