مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه مشخص نیست نوجوانان غرق شده فوتبالیست بوده‌اند یا خیر گفت: هیچ مجوزی برای اردوی مدرسه فوتبال یزد در گرجستان صادر نشده است.
کد خبر: ۶۳۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 06 August 2018

مسعود شریعتی در ارتباط با غرق شدن دو نوجوان یزدی در گرجستان اظهار داشت: ورزش و جوانان استان یزد هیچ اطلاعی در ارتباط با این برنامه نداشته و هیچ مجوزی هم برای اردوی فوتبالی در گرجستان صادر نشده است.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه اردوی ورزشی در خارج از کشور باید با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان انجام شود تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که دو نوجوان غرق شده در این برنامه فوتبالیست و ورزشکار بوده‌اند یا خیر و خانواده‌های آنها هم هنوز به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه نکرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: قطعا این برنامه یک اردوی ورزشی با مجوز نبوده و در صورتی هم که به خانواده‌های آنها این برنامه به عنوان اردوی فوتبال معرفی شده باشد کار غیرقانونی صورت گرفته است.

ابهاماتی در ارتباط با نوجوانان غرق شده یزد وجود دارد

محمدعلی طالبی در ارتباط با وضعیت نوجوانان یزدی که به عنوان اردوی مدرسه فوتبال در گرجستان غرق شدند اظهار داشت: در این زمینه مقرر شده که اداره کل ورزش و جوانان بررسی‌های دقیقی در ارتباط با وضعیت این کودکان انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی وزارتخارجه هم پیگیری و بررسی انجام می‌دهد که اطلاعات تکمیلی در این زمینه را در اختیار ما قرار دهند و بتوانیم بر اساس این اطلاعات تصمیم‌گیری لازم را انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: با دادستان یزد هم در ارتباط با نحوه پیگیری قضایی این موضوع هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است و در حال حاضر منتظر هستیم که اطلاعات تکمیل شود.

طالبی با تاکید بر اینکه در ارتباط با این موضوع ابهاماتی وجود دارد تصریح کرد: برطرف کردن این ابهامات مستلزم صحبت با خانواده‌ها، آکادمی اعزام کننده این کودکان و همچنین بررسی‌های دقیق و تخصصی اداره کل ورزش و جوانان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار