با حضور در شرکت فولاد یزد
استاندار یزد و مسئولان ارشد استان به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدکننده آهن و فولاد استان نشست ستاد راهبری و اقتصاد مقاومتی را در شرکت فولاد یزد برگزار کردند.
کد خبر: ۶۳۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 03 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، تولیدکنندگان فولاد در این نشست، اخذ مالیات در شرایط دشوار کنونی، تامين ارز جهت تامين مواد اوليه، نرخ بالای سود بانکي، دشواری اخذتسهيلات بانکي، لزوم بازسازی و نوسازی خطوط توليد و دسترسي به تکنولوژی، روز دنيا را از مشکلات عمده خود برشمردند.

اقتصاد مقاومتی به سبک استانداری یزد! +عکس
آقای حسینی پور مدیرکل مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در خصوص تصمیمات این نشست گفت: با هماهنگی در بخش صنعت، مالیات و بخش بیمه، همچنین راهکارهایی برای چگونگی حل مشکلات و مواجه با کم آبی ارائه شد و خود بخش خصوص هم پیشنهاداتی در این زمینه بیان کرد. در نشست همچنین نحوه استفاده از تکنولوزی جدید مورد بررسی قرار گرفت.

اقتصاد مقاومتی به سبک استانداری یزد! +عکس

استاندار یزد در اين نشست با اشاره به جايگاه تاثيرگذار استان يزد در عرصه هاي مختلف صنعت، معدن و گردشگري گفت: دستگاههاي اجرايي بايد با تمام توان براي خدمت رساني به جامعه و بخش خصوصي تلاش کنند.
آقای زماني قمي افزود: ما در يک جمگ تمام عيار با بدخواهان نظام و جمهوري اسلامي قرار داريم و باید با وحدت و يکپارچگي بين گروهها و سليقه هاي مختلف از مشکلات پيش رو بخوبي عبور کنيم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
گل و آب معدنی وپیش دستی ها شلوغش کرده. اکثر جلسات همینطوریه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
فقط نفر اول سمت راست عکس خیلی داره حال میکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار