خبرهای امیدوارکننده از ایجاد وحدت ملی؛
شنیده شده در صورتی که کار طبق پیش بینی و برنامه ریزی صورت گرفته دنبال شود، به منظور نمایش وحدت ملی در کشور و رفع برخی دلخوری ها بین سیاسیون، تا عید قربان اقدامات لازم در خصوص رفع حصر «میر حسین موسوی و مهدی کروبی» انجام خواهد شد و «سید محمد خاتمی» نیز در جلسه بزرگان نظام رسما حضور پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۳۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 29 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، در شرایطی که کشور تحت فشارهای شدید اقتصادی قرار گرفته است، بسیاری از کارشناسان و سیاسیون راهکار برطرف کردن بخشی از مشکلات را ایجاد وحدت ملی و حداکثری بین آحاد مختلف جامعه و مسئولان عنوان کرده اند و برخی در این راه از لزوم رفع هرچه سریع تر حصر محصورین و حضور رسمی چهره هایی نظیر حجت الاسلام «سید محمد خاتمی در جلسه با بزرگان نظام سخن به میان می آورند.

به گزارش «تابناک»؛ شروع خبر از زمزمه های تصمیم گیری جدی نظام در خصوص محدودیت برخی سیاسیون و رفع حصر به منظور ایجاد وحدت حداکثری در شرایط فعلی بود. در همین زمینه، رئیس جمهور در برخی جمع ها و محافل عمومی و خصوصی صحبت هایی در این خصوص کرده و گروه های سیاسی نیز مطالبات خود را مطرح کرده بودند که آخرین آن به دیدار اعضای فراکسیون امید با «حسن روحانی» بازمی گشت.

امروز «حسین کروبی» فرزند حجت الاسلام «مهدی کروبی» در این باره در گفت و گویی با جماران گفته است: «موضوع تصویب رفع حصر و محدودیت های آقای خاتمی در جلسه اخیر شورای عالی امنیت ملی را با یک واسطه از آقای جهانگیری شنیده است.»

موضوعی که به نظر می رسد، در صورت تحقق می تواند به افزایش وحدت در درون کشور بینجامد و مانع از بروز برخی خصومت ها بین سیاسیون باشد. این مسأله همچنین در اوضاع کنونی که دشمن تمام تلاش خود را علیه جمهوری اسلامی و مردم کشورمان به کار بسته است، می تواند بخشی از راه حل مشکلات باشد.

همچنین قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی، با اشاره به اظهارات اخیر «اسحاق جهانگیری» مبنی بر در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین و شکل‌گیری وحدت در کشور طی روزهای آتی، اظهار کرد: تلاش آقای جهانگیری رفع محدودیت‌های آقای خاتمی است تا در جلسه‌ای با حضور بزرگان نظام ایشان نیز حضور داشته باشند.

«الیاس حضرتی» در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر معاون اول رئیس‌جمهوری مبنی بر ایجاد وحدت ملی در کشور و در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین، اظهار کرد: امروز جامعه ما بیش از هر چیز به وحدت نیاز دارد و این وحدت نیز در دو حوزه مورد نظر است؛ یکی وحدت در میان حاکمیت و مسئولان و شخصیت‌های مختلف با یکدیگر و دیگری، وحدت میان حاکمیت و ملت.

شنیده شده است، در صورتی که کار طبق پیش بینی و برنامه ریزی صورت گرفته دنبال شود، به منظور نمایش وحدت ملی در کشور و رفع برخی دلخوری ها بین سیاسیون، تا عید قربان اقدامات لازم در خصوص رفع حصر «میر حسین موسوی و مهدی کروبی» انجام خواهد شد و «سید محمد خاتمی» نیز در جلسه بزرگان نظام رسما حضور پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
خدایا صدهزار بار شکر
خداکنه این خبر درست باشه
نادی از اردکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
تابناک جون اگه این خبر درست باشه کل کارمندای عزیز اونجا شام مهمون من هستید.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
متاسفم برا شمایی که خوشحالید... کسانی که میلیاردها دلار به این مملکت ضربه زدند... کسانی که باعث شدند به امام حسین توهین بشه... کسانی که کمترین حقشون اعدامه... حالا میخان آزادشون کنن... شاید اینم شگردیه که میخان مردم رو از مباحث اقتصادی و مهمتر دور کنن... از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
این کارها دیگر فایده ندارد.
بنده کوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
خدالعنت باد برکسی که براین سرزمین و این ملت خدمت نکند من تمنادارم ازرهبر خیانتکاران را اعدام کنند چون دشمن وارد دین ماشده لذااگر کنترل نکنند مملکت را میفروشند مسولین بی لیاقت بر بیکاران حقوق تایین کنید تازندگی کنند واز مملکت باجانو دل دفاع میکند امتحان کنید چون دشمن ریشه انقلاب را باهمدستان شان هدف گرفته باتشکر کهنه سرباز هشت سال چنگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
خدا رو شکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
الحمدلله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار