حجت الاسلام محی الدینی گفت پاسگاه شهید مدنی مهریز باعث بدنامی مهریزی ها شده است.
کد خبر: ۶۳۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 21 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، امام جمعه مهریز در نماز جمعه این هفته که طالبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد حضور داشت گفت:بحث جابجایی پاسگاه شهید مدنی مهریز یکی از مهمترین درخواست‌های مردم این شهرستان است که تاکنون بارها به اشکال مختلف به اطلاع مسئولان اجرایی و قضایی استان رسیده است.
امام جمعه مهریز با بیان این‌که استقرار پاسگاه شهید مدنی در موقعیت فعلی هیچ سودی برای مردم منطقه ندارد،افزود: ماهیت وجودی این پاسگاه بسیاری از ویژگی های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مهریز را پشت خود پنهان کرده است.
استقرار پاسگاه شهید مدنی سودی برای مردم منطقه ندارد و برخی مواقع هم موجب بدنامی مهریزی ها شده است،بطوریکه مردم سایر نقاط کشور، این شهر ولایتمدار و انقلابی را فقط با نام پاسگاه مدنی می شناسند.
محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش پدیده قاچاق انسان را یکی از عوامل نشأت گرفته از پاسگاه شهید مدنی در مهریز عنوان کردو گفت:‌ انتقال پاسگاه شهید مدنی به خارج از حوزه جغرافیایی شهرستان به رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی به ویژه پیشگیری از پدیده یادشده و انتقال افغان های غیرمجاز و کاهش آسیب های فرهنگی کمک خواهد کرد.
امام جمعه مهریز به نقل از مسوولان اظهار کرد، آنها درصدد انتقال جابجایی پاسگاه به محل جدیدی هستند، به رغم وعده هایی که داده اند، هنوز اقدامی نکردند.

 

//خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار