رییس جمعیت هلال احمر بافق گفت:تیم دادرس دبیرستان شهید اکبریان توانست مقام دوم ششمین دوره برگزاری المپیاد آماده را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۶۳۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 21 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، رییس جمعیت هلال احمر بافق از درخشش تنها نماینده دادرس شهرستان در مسابقات استانی خبرداد و افزود: تیم دادرس دبیرستان شهید اکبریان بافق پس از آزمون درآیتم های مختلف امدادی توانست مقام دوم ششمین دوره برگزاری المپیاد آماده را به خود اختصاص دهد.
حسن پور گفت: ششمین دوره این طرح در طول سال تحصیلی 96-97 در بافق اجرا و دانش آموزان گروه هدف، آموزه های امدادی را فرا گرفتند که پس از پایان دوره آموزش مراحل درون مدرسه ای و شهرستانی المپیاد برگزار شد.
وی با بیان اینکه این تیم متشکل از 14نفر می باشد به تشریح آیتم های این مسابقه پرداخت و تصریح کرد: این تیم توانست در رقابتی تنگاتنگ با سایر تیم های استان و طی آیتم های پناه گیری اضطراری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، پانسمان و بانداژ، آتل بندی و اطفا حریق به صورت کتبی و عملی مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
رییس جمعیت هلال احمر بافق هدف از اجرای این طرح را آمادگی دانش آموزان برای روزهای سخت و بحرانی و ترویج فرهنگ امداد و کمک های اولیه در بین خانواده ها و در نتیجه ایجاد جامعه ایمن عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار