معابر روستای هدف گردشگری روستای مزرعه کلانتر از توابع بخش مرکزی شهرستان میبد پس از بهسازی و ساماندهی با حضور فرماندار و جمعی از دیگر مسئولان شهرستان مورد بهره‏‏‎برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۶۳۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 19 July 2018

«حسین فلاح» فرماندار میبد در حاشیه این مراسم با اشاره به کمک و همکاری مردم روستا و مسئولان مربوطه، گفت: روستای مزرعه کلانتر یکی از روستاهای هدف گردشگری شهرستان با ظرفیت ‎‎ های مناسبی برای جذب گردشگران است.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به مناسب‏‏‎سازی مطلوب معابر این روستا، آبگرفتگی معابر روستا در زمان نزولات جوی را از مشکلات عمده این روستا ذکر کرد و گفت: این مشکل منجر به ریزش و خرابی دیوار خانه‏‎‎ها و بناهای روستا می‏‏‎‎شود که نگرانی‏‏‎هایی را به دنبال دارد.

فلاح افزود: با هماهنگی‏‎های به عمل آمده با مدیر کل امور روستایی استانداری و جهادکشاورزی استان برای انجام عملیات زه‏‏‎کشی معابر امیدوار به رفع این مشکل هستیم.

«محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی میبد نیز در این مراسم گفت: بهسازی معابر روستای مزرعه کلانتر در اولویت قرار دارد و با کمک بنیاد مسکن و با طراحی صورت گرفته از طرف این نهاد، بدنه معابر این روستا بازسازی شد.

گفتنی است، برای کف‏‏سازی، بازگشایی معابر قنات و روشنایی این روستا 800 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن هزینه شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار