مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد از تسهیلات با دوره باز پرداخت ۱۲ ساله به ساکنان روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 19 July 2018

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد گفت: تسهیلات ویژه مسکن روستایی به صورت وام ۲۵ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و با دوره بازپرداخت ۱۲ ساله به ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت پرداخت می شود.

قربانیان با اشاره به اقدامات این نهاد در سطح روستا‌ها افزود: یکی از اقدامات بنیاد مسکن در سطح استان ارائه تسهیلات ویژه مسکن به روستاییان است که بصورت فراگیر و نامحدود است.

وی از دیگر اقدامات بنیاد مسکن را صدور سند برای روستائیان عنوان کرد و بیان داشت: با همکاری اداره ثبت اسناد بالغ بر ۵۰ هزار جلد سند در روستا‌ها صادر شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن یزد خاطر نشان کرد: سند دار کردن واحد‌های تجاری و مسکونی روستاییان پشتوانه‌ای برای جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر‌ها است.

قربانیان در ادامه سخنان خود از اجرای طرح هادی در روستا‌ها خبر داد و افزود: مطالعات طرح هادی در بیش از ۳۵۰ روستا به پایان رسیده و از این تعداد در بیش از ۲۰۰ روستا طرح هادی اجرا شده است.

وی تصریح کرد:مطالعات طرح هادی روستا در تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان انجام شده است و به دنبال آن اجرای طرح هادی در روستا‌ها در دست اقدام است.

مدیر کل بنیاد مسکن در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص واگذاری زمین به روستائیان بیان کرد: بنیاد مسکن در طرح هادی با هماهنگی منابع طبیعی زمین تملک میکند و با ارائه تسهیلات به ساکنان روستا واگذار میکند.

قربانیان با اشاره به مشکلات برخی روستا‌ها در زمینه واگذاری زمین گفت:: مقرر شد جلسه کارشناسی با دستگاه‌های مربوطه برگزار وبه مشکلات موجود رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار