رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از راه‌اندازی دهکده نساجی در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 18 July 2018

سید‌ مجتبی حسینی‌پور با اشاره به مصوبات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد، گفت: بنا بر قول و مساعدت استاندار یزد مبنی بر بررسی مشکلات صنعتی استان، جلسات گوناگونی در این راستا در روزهای اخیر برگزارشده که در جلسه روز گذشته این ستاد بررسی مشکلات و پیگیری مصوبات صنعت نساجی استان نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مباحثی که در جلسه روز گذشته مطرح شد، ساماندهی فعالیت‌ها و واحدهای پراکنده در سطح شهر و همچنین شهرک غیردولتی و خصوصی مریم‌آباد بود که تصمیمات خوبی در خصوص راه‌اندازی این شهرک و تعیین تکلیف این شهرک صورت گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد اظهار داشت: همچنین مقرر شد تا از منطقه گرد فرامرز استان نیز بازدید به عمل آید و در همان‌جا تصمیمات مقتضی در این راستا گرفته شود.

حسینی‌پور تصریح کرد: با تصمیم و درایت استاندار قرار بر این شد تا کمیته تعاملی برای بررسی مشکلات مالیاتی شهرک‌ها در استان یزد تشکیل شود و در این کمیته با حضور مسئولین بازرسی و نهادهای نظارتی مشکلات موردبررسی قرار گیرد و تصمیمات ویژه شرایط کنونی گرفته شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد، دهکده نساجی در استان یزد راه‌اندزی می‌شود. همچنین بحث هنرستان نساجی نیز موضوع مهمی است که قرار شد در راستای احیای آن تلاش شود تا بار دیگر شاهد راه‌اندازی هنرستان نساجی در استان باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار