اثر هنری بوی پیراهن یوسف در مراسمی با حضور خادمان آستان مقدس رضوی در یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۶۳۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 18 July 2018

 خادمان آستان مقدس رضوی با حضور در استان یزد حال و هوای بسیار حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) را در استان یزد ایجاد کردند.

خدام رضوی بلافاصله بعد از حضور در استان یزد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی دیدار و گفت‌و‌گو کردند و زیارت امام رضا(ع) در دفتر قرائت شد.

از دیگر برنامه‌هایی که در شب نخست حضور خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) برگزار شد، رونمایی از اثر هنری "بوی پیراهن یوسف" بود که با حضور خادمان و آیت‌الله ناصری یزدی انجام شد.

این اثر هنری توسط حسین عزیزی از هنرمندان کانون جوانان رضوی استان یزد تولید شده که بر روی نقاشی بوی پیراهن یوسف استاد فرشچیان فعالیت کرده و این فعالیت با مضامین قرآنی انجام شده است.

خالق این اثر هنری با اشاره به این ‌ که خدمت در راه ائمه اطهار(ع) برای هر شخصی افتخار بسیار بزرگی است خاطرنشان کرد: در این اثر آیه 96 سوره یوسف مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به این ‌ که این آیه هدف از پرچم گردانی را بر اساس قرآن کریم تبیین می‌کند خاطرنشان کرد: حضور خادمان آستان مقدس رضوی(ع) در یزد و پرچم گردانی بر اساس این آیه قرآن کریم اهمیت بسیار زیادی دارد.

عزیزی بیان کرد: در این اثر پرچم مطهر امام رضا(ع) با تلفیقی از آیه 96 سوره یوسف آورده شده و نشان داده شده که این پرچم همانند پیراهن حضرت یوسف شفابخش است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار