امام‌جمعه یزد مطرح کرد
امام‌ جمعه یزد گفت: جشنواره «زیر سایه خورشید»، گامی مؤثر در جهت زنده کردن امامت و ولایت در جامعه است.
کد خبر: ۶۳۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 18 July 2018

 آیت‌الله محمدرضا ناصری، شب گذشته در مراسم استقبال از خدام حرم رضوی ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: این برنامه با حضور افرادی که رنگ و بوی حرم دارند، طبعاً می‌تواند که دوباره در دل شیعیان یاد و خاطره امام (ع) را زنده کند و به‌خصوص در این مدت نیز حرکت‌های خوبی رادارند و به فرهنگ رضوی و امام رضا (ع) و اسلام توجه ویژه‌ای دارند.

امام‌جمعه یزد خاطرنشان کرد: امام رضا (ع) به همه‌ کارهای مردم رسیدگی می‌کردند و حتی در سفره خود نیز به نیازمندان و اطرافیان خود توجه داشتند و همیشه با فقرا و مستمندان و افرادی که نوعی احتیاج دارند، با آن‌ها عنایت و توجه داشتند.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: اهمیت امامت و ولایت با این فعالیت‌ها در دل مردم زنده می‌شود و این اثرات خوبی دارد و از این عزیزان نیز باوجود برنامه‌های مختلف تشکر می‌کنیم.

وی گفت: ما تأکید داشتیم در این دهه حرکت فرهنگ و در ارتباط با گفتار و سیره امام (ع) باشد که در این راستا نیز کتاب‌هایی تهیه‌شده و برنامه‌های مختلف نیز انجام می‌شود.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: شما باید در قبال این‌همه تبلیغات سو برنامه داشته باشید که این برنامه‌ریز سایه خورشید یکی از کارها است و امیدواریم در محافل علمی و مدارس و دانشگاه‌ها به‌خوبی این امر انجام شود.

آیت‌الله ناصری خاطرنشان کرد: این حرکتی کاملاً مردمی است که مردم ما نیز عنایت خاصی بدان دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار