پرونده رقابت‎‎های قهرمانی لیگ‏‏‎های اسکواش کشور پس از رقابت شش روزه ‎‎ ی 30 تیم منتخب باشگاهی و معرفی برترین‎‎ها در یزد به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۳۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 16 July 2018

«مجید جلیلی» رییس سازمان لیگ اسکواش کشور در مراسم اختتامیه رقابت ‎‎ های لیگ برتر و لیگ دسته یک اسکواش کشور که در سالن همایش‎‎های راه و ما در یزد برگزار شد، در این باره خاطرنشان کرد: رقابت‏‏های لیگ برتر اسکواش کشورمان در بخش آقابان امسال با حضور 8 تیم به صورت رفت و برگشت در 4 هفته به میزبانی استان‎‎های یزد، تهران، گیلان و یزد برگزار شد که در نهایت تیم‎‎های کیش اسکواش، یزد الیور و دبیری تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: این رقابت‎‎ها در بخش بانوان با حضور 5 تیم واجد شرایط به صورت رفتو برگشت در سه هفته به میزبانی استان‎‎های گلستان، تهران و یزد برگزار و در نهایت تیم‎‎های ندای سلامتی و شادمانی گلستان، ام ال ام تایتان اصفهان و ماتریس یزد در رده‎‎های اول تا سوم جای گرفتند.

به گفته جلیلی، رقابت‎‎های لیگ دسته اول اسکواش در بخش آقایان با رقابت رفت و برگشتی 7 تیم به میزبانی تهران، گیلان و یزد برگزار شد و عنوان قهرمانی آن به تیم نفت آبان رسید تا این تیم به صوزت مستقیم به لیگ برتر سال آینده صعود کند.

وی افزود: در این بخش تیم‎‎های سانچی تهران و بیمه آسیای زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس سازمان لیگ اسکواش کشورمان با اشاره به حضور 8 تیم در رقابت‎‎های لیگ دسته اول اسکواش بانوان امسال، تصریح کرد: این رقابت‎‎ها به صورت رفت و برگشتی در 2 هفته به میزبانی استان‎‎های تهران و یزد برگزار شد و نهایتاً تیم‎‎های موسسه ورزش یاران اصفهان، بیمه آسیای زنجان و پیوند اعضای تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

جلیلی در پایان نیز با اشاره به موفقیت‎‎های سال‎‎های اخیر اسکواش کشورمان، از حضور اسکواش به عنوان یکی از رشته‎‎های منتخب جام ملت‎‎های آسیا خبر داد و این موفقیت را نتیجه هم‎‎افزایی و تلاش تمام جامعه اسکواش کشورمان دانست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار