«سلیم کریمی» دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی دانشگاه یزد با موفقیت از پایان‌نامه خود با عنوان «پیکره‌بندی زنجیره تامین پایدار در بخش خدمات(مورد مطالعه: بیمارستان های شهر کرمان)» در حوزه زنجیره تامین پایدار در بخش خدمات و با تاکید بر بخش بهداشت و درمان دفاع کرد.
کد خبر: ۶۳۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 16 July 2018

کریمی در این پایان‌نامه با بکارگیری رویکرد کیفی تحلیل محتوا در صدد شناسایی آيتم‌ها و مولفه‌ها و ابعاد پیکره‌بندی زنجیره تامین پایدار برآمده بود و در ادامه با تحلیل اکتشافی سعی بر تحلیل کمی بعد‌بندی شاخص‌ها و نحوه اثرگذاری آن‌ها بر مولفه‌های زنجیره تامین پرداخته بود.

وی در ادامه نیز با استفاده از روش نگاشت شناختی به طراحی مدل پیکره بندی زنجیره تامین پایدار در بخش خدمات (مورد مطالعه: بخش بهداشت و درمان) پرداخته بود و در انتها با بکارگیری رویکرد پویایی سیستم‌ها به شبیه‌سازی وضعیت موجود و تبیین مدل طراحی شده اقدام کرده بود.

دکتر «سیدحبیب الله میرغفوری» استاد راهنما، دکتر «علی مروتی» استاد مشاور و دکتر «مسلم علی محمدلو» داور خارجی و دکتر «حبیب زارع» و دکتر «داود عندلیب» به عنوان داوران داخلی این پایان‌نامه بودند که در انتها با ارزیابی عالی مورد تایید قرار گرفت.

گفتني است، یک مقاله علمی پژوهشی و یک مقاله ISI از جمله دستاوردهای این پایان‌نامه بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار