معاون دادگستری یزد:
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، گفت: باید برای رخت بر بستن سایه یأس و ناامیدی از جامعه و افزایش امید و نشاط تلاش کرد.
کد خبر: ۶۳۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 16 July 2018

«محمدرضا عرشیان» در کارگروه قضائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد که با حضور اعضای شورای قضایی استان برگزارشد، گفت: کارگروه قضائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ذیل ستاد کشوری و استانی این رویداد مهم در استان تشکیل شده است تا با انعکاس تلاش‌های 40 ساله دادگستری و دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان بپردازد.

وی افزود: هدف از تشکیل این کارگروه این است که بتوانیم از مجموعه اقدامات صورت گرفته در این راستا، تهیه محتوای مناسب و انعکاس هنرمندانه عملکرد قضایی استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر، بازخورد خوبی را در جامعه در پی داشته باشد.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت جلب اعتماد مردم در شرایط کنونی، اظهار داشت: در حال حاضر بایستی سایه یأس و ناامیدی در جامعه رخت برکند و کمرنگ شود تا بتوانیم دشمن را از اهداف خویش ناامید سازیم؛ همچنین باید توجه داشت که مهم‌ترین دستور این جلسه، دستاوردهای خدمات ارزنده دادگستری استان و سازمان‌های مربوطه در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب است.

عرشیان با بیان اینکه شناخت آسیب‌ها و چالش های دستگاه قضایی دارای اهمیت ویژه‌ای است، تصریح کرد: در واقع چهل سالگی انقلاب سن بلوغ انقلاب است و رشد و کمال انقلاب را بازگو می‌کند؛ لذا انقلاب اسلامی ایران در طول این ۴۰ سال در وادی کمال قرارگرفته است که باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

این مقام قضایی، انقلاب اسلامی ایران را امانت و ودیعه الهی عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر باید برای حفظ انقلاب اهتمام ویژه‌ای داشت چرا که تمام دغدغه دشمن در شرایط کنونی ضعف و نابودی انقلاب است و همواره آن‌ها درصدد این هستند تا این انقلاب جشن چهل سالگی خود را نبیند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید تمام تلاش ما بر این باشد که انقلاب را مانند گذشته ماندگار و پویا نگه‌داریم و از همه تنگنا‌ها عبور دهیم؛ لذا امید است که در حال حاضر با رجاء واثق به نصرت قطعی حضرت حق و عنایات ویژه حضرت ولیعصر (عج) بتوانیم از همه سختی‌ها عبور کرده و عرصه را برای دشمن تنگ سازیم که این مهم درگرو درصحنه بودن و جدیت در برنامه‌ها و همچنین تبعیت و پیروی از ولایت‌فقیه است که در این صورت به پیشرفت و تعالی جامعه منجر می‌شود.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی استان در راستای آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای کوتاهی نکرده است، اظهار كرد: هیچ‌گاه دستگاه قضائی استان یزد از این مهم غافل نبوده است؛ همچنین یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دستگاه قضایی، ایجاد امنیت و ثبات در جامعه است که خوشبختانه امروزه آرامش و ثبات و احساس امنیت در جامعه وجود دارد که ارکان مهم آن را می‌توان در دستگاه‌های قضائی جستجو کرد که با جدیت در میدان عمل ایستاده است.

عرشیان ادامه داد: اجرای احکام و موازین و حدود الهی؛ مهمترین رسالتی است که به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب دستگاه قضایی به پای آن ایستاده است.

وی تصریح کرد: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی نیز در این سنوات تلاش و جدیت و اهتمام ویژه‌ای صورت گرفته است.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: در حال حاضر خوشبختانه توانسته‌ایم به‌طور نسبی در راستای اهداف عالی انقلاب، رهبری و قوانین و مقررات انقلاب اسلامی ایران انجام‌وظیفه کنیم و در جهت احقاق حق مردم و همچنین برقراری عدالت در جامعه فعالیت‌های گسترده‌ای را داشته باشیم و ما به عنوان دستگاه قضائی استان با خداوند قادر متعال و شهدای بزرگوار انقلاب عهد می بندیم تا در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و نیل به اهداف عالیه و آرمان‌های والای آن لحظه ای درنگ نکرده و از آن ها مراقبت نمائیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار