مسئول سازندگی بسیج دانشجویی یزد خبر داد؛
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد،‌گفت: امسال 40 گروه جهادی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان برای ارائه خدمت به مناطق محروم داخل و خراج استان عزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 15 July 2018

«علی پورمیرزایی» در نشست خبری بسیج دانشجویی استان با بیان این‌که در حال حاضر 160 گروه جهادی در سطح استان یزد فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: از تعداد کل گروه‌های جهادی استان، 40 گروه زیر نظر بسیج دانشجویی ارائه خدمت می‌کنند.

وی برگزاری 30 یادواره شهدا در مناطق محروم را از جمله اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان یزد دانست و افزود: پارسال 40 اردوی جهادی داخل و خارج استان با حضور بیش از 900 دانشجو در قالب اردوهای سه و 10 روزه شرکت کردند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به خدمات دانشجویان در اردوهای جهادی،‌گفت:‌ خدمات عمرانی نظیر آبرسانی، آموزشی نظیر کمک درسی و سبک زندگی، پزشکی نظیر اهدای داروی رایگان و پایش سلامت،‌ از جمله عرصه‌های خدمتی دانشجویان در اردوهای جهادی است.

پورمیرزایی در ادامه مشخص کردن منطقه هدف و آسیب شناسی در بازه زمانی سه تا پنج سال را یکی از اولویت‌های اصلی معاونت سازندگی بیسج دانشجویی دانست و تصریح کرد: خیرین استان باید برای کمک به زلزلدگان کوهبنان وارد عمل شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درکوهبنان بیش از سه هزار خانه مسکونی با 40 درصد پیشرفت آماده شده که برای تکمیل به کمک خیرین نیاز دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار