عضو شورای حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه نسل جوان امروز آماده‌تر از جوانان گذشته برای حضور در صحنه هستند گفت: عدم پاسخگویی به سؤالات جوانان در مورد انقلاب سبب ابطل ماندن جشن‌های چهلمین سالگرد می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ 15 July 2018

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی امشب در شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان یزد که با حضور اعضا در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه اگر امروزه نتوانیم به سؤال‌های جوانان در مورد انقلاب اسلامی پاسخ دهیم جشن‌های چهلمین سالگرد ابطل می‌ماند اظهار داشت: بدون شک یکی از مهمترین مسائلی که باید در دستور کارمان قرار گیرد، پاسخگویی به سؤال‌ها و شبهات ایجاد شده در نسل جوان در موضوعات انقلاب اسلامی است.

عضو شورای حوزه علمیه یزد تصریح کرد: اگر امروزه شاهد حرکت‌های نادرست و اشتباه از سوی جوانان کشور هستیم نشان از عدم توضیح درست و تبیین دستاوردهای انقلاب و عدم پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان است.

وی گفت: برخی از حرکت‌های نامناسب در کشور توسط جوانان ناآگاه به وجود می‌آید که اگر در این سال‌ها در جهت روشنگری این قشر تلاش می‌کردیم شاید امروزه این آسیب‌ها را شاهد نبودیم.

مدرسی با تاکید بر اینکه جوانان امروز نسبت به جوانان دهه 50 و 60 آمادگی بیشتر برای حضور در صحنه دارند تصریح کرد: تبیین مسائل مختلف انقلاب اسلامی برای جوانان امروز، می‌تواند تداعی‌گر جوانان دهه 50 و 60 که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند باشد.

عضو شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه امروزه باید وضعیت کنونی کشور را با دوران قبل از انقلاب بیاندیشیم و بررسی کنیم افزود: جمهوری اسلامی در قبل از انقلاب با مسائل و مشکلات عدیده‌ای روبه رو بود که اکنون شاهد آن مسائل نیستیم.

وی اظهار داشت: در قبل از انقلاب مطالعه کتاب امام جرم زندانی داشت، اقتصاد وارداتی داشتیم، توسط کشورهای زورگو و توطئه‌گر هدایت می‌شدیم، رئیس حکومت ما را دریک زمانی فرد بی سواد معرفی می‌کردند، هواپیمایی‌های ما در جنگ ویتنام شرکت می‌کردند درحالی که شاه خبر نداشت و بسیاری دیگر از مشکلات را در قبل از انقلاب داشتیم که بحمدالله در این چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی با هیچ کدام از مباحث روبه رو نیستیم.

مدرسی در پایان گفت: همه این نقاط ضعف را باید برای جوانان و نسل جوان امروز به خوبی تبیین شود که جز یکی از ضروری‌ترین کارها است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار